Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, March 31, 2011

GEMPAR - WAN AZIZAH DIJANGKITI HIV

بسم الله الرحمن الرحيم

Tohmahan baru, Wan Azizah dijangkiti HIV!

Menyedari kisah liwat Anwar Ibrahim sudah menemui jalan buntu, kini blogger gerombolan songkok tinggi sudah mula berubah angin untuk menyerang Anwar Ibrahim dengan skandal seks baru. Mereka mahu rakyat percaya pula bahawa Anwar Ibrahim suka melanggan pelacur di luar negara.

Isu liwat dengan skrip yang serba tak kena, seperti membicarakan perempuan yang masih dara tetapi mengaku dirogol, juga kebarangkalian DNA dimanipulasikan rujuk link ini [Manipulasi DNA].

Kini mereka menuduh pula isteri Anwar Ibrahim, Dr Wan Azizah mungkin dijangkiti HIV, kerana Anwar kerap melanggan pelacur di luar negara. Sengaja ReJaM tidak memberikan link blogger tersebut kerana tidak mahu mempromosikan blognya. Namun dibawah ini diberikan screenshot yang dipetik dari blognya.



Kita bukan buta untuk memuja Anwar Ibrahim membabi buta, kita tidak bodoh untuk mempertahankan Anwar Ibrahim tak tentu pasal. Sekiranya Anwar Ibrahim melalui perbicaraan yang adil dan didapati bersalah, kita akan paksa beliau meletak jawatan, sekaligus menolak pemimpin yang rendah moralnya.

Namun persoalannya di sini, tiada bukti yang benar-benar kukuh untuk menghukum beliau sebagai bersalah. Sebaliknya fakta-fakta yang pincang dan serangan persepsi serta fitnah yang melampau-lampau yang disuapkan kepada rakyat setiap hari. Sebelum ini kita disuap dengan isu liwat Anwar, mereka bersungguh-sungguh mahu kita percaya Anwar seorang penagih dubur, pantang lihat lelaki jambu. Kini kita disuruh mengubah persepsi bahawa Anwar kaki pelacur pula.

Selepas ini jika serangan terbaru ini tidak berhasil, mungkin kita akan disajikan dengan skandal seks baru Anwar dengan mayat, binatang, dan tumbuh-tumbuhan pula. Lihatlah dengan ceritera dongeng Wan Azizah mungkin dijangkiti HIV pula, tapi masih hidup melebihi jangka masa 12 tahun (Anggaran umur paling lama pesakit AIDS).

Kalau sebelum ini mereka menggesa Anwar menyerahkan DNA, selepas ini mereka mungkin akan menyuruh Anwar dan isteri menjalani ujian HIV pula, dan memaksa Anwar melayan permintaan bangang tersebut untuk membuktikan kebenaran. - Milo suam


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

11 comments:

MalaysiaSensasi said...

Macam-macam la politik ni..

abraz966 said...

kenape le kamu ni dah tahu diri tu jahil,tapi masih mahu bersama mereka-mereka yang suka melacurkan agama untuk kelansungan dan kedudukan utama dalam politik. biar betul,biar betul-betul.R+

zmah said...

Selepas ini agaknya apa lagi ISU yang hendak dikaitkan....

leekonyou said...

NAK SUMPAH DENGAN NAMA ALLAH SWT PONG TAKOT ...ORANG CAM NI KAO NAK CAYA KE ISLAM APA LAH KAO NI?TAKOT KAN ALLAH TAK TENTU PASAL.ISLAM CELOP KOT??

faryzh said...

rakyat tak bodoh seperti sangkaan mereka.isu lapuk dah tak laku kot.modal penipuan yang tak berkualiti..

Anonymous said...

khak tuii !! asyik2 sumpah. Kalau anwar bersumpah ingat bleh selesai semua masalah. Kalau mcam tu x guna ar kat m'sia ni ada mahkamah. bodoh piang betul

RD250 Power said...

leekonyou said...
NAK SUMPAH DENGAN NAMA ALLAH SWT PONG TAKOT ...ORANG CAM NI KAO NAK CAYA KE ISLAM APA LAH KAO NI?TAKOT KAN ALLAH TAK TENTU PASAL.ISLAM CELOP KOT??

March 31, 2011 7:20 PM

Apehal lak ko cite pasal sumpah bodo.. ko pegi le sumpah ckp mmg cnfirm mmg anwar yg main... bagang nk mampos ko jd org...

Embun Pagi said...
This comment has been removed by the author.
ep said...

D250 POWER : relaks2....seperti mana ketua pun mereng...pencacai2nya jugak mmg akan ikut sama..xpenah laaahh sy tengok pencacai2 umporno berbahasa elok...kt tv tayang jer laaa budi bahaasaaa budaya kita...tp menteri2 suma berbahasa xmenunjukkn bangsa..tu blog pencacai mana tah..sama je ayat... mmg dunia ni xlama dah nak kiamat..kta bole lihat sendiri sejak akhir2 ni dgn fitnah bermaharajalela..dgn bencana alam sana sini....sedar lah wahai semua....

umi hafilda said...

org umno kan mmg munafik. sikit2 sumpah. sikit2 sumpah. perangai mcm budak2.. woi leekonyou bangang dah klau ko sodok bontot rosmah pastu ko sumpah kata x buat selesai je la masalah eh? contohnya kalau mak ko pegi masjid, kerana aku nak menghina mak ko kerana aku nak fitnah mak ko pastu aku bersumpah dgn nama Allah kata aku nampak mak ko tengah menyundal ko nak kata apa? ko nak percaya ke sumpah aku tu? sedangkan aku dah bersumpah dgn nama Allah.

Kalau diikutkan kenyataan bangang ko ni bermakna ko terpaksa percaya la bahawa mak ko tu adalah betina sundal. Kerana aku dah bersumpah dgn nama Allah yg aku nampak mak ko dalam bilik pelacur dan aku siap main puki dia sekali. ha mcmana? ko paham x apa maksud aku ni?

Apa yg ko boleh kata? ko setakat boleh kata klau x benar apa yg aku kata ni aku akan dilaknat Allah je kan?

woi babi. klau sumpah tu boleh selesaikan semua masalah, xder pencuri, perogol, perompak, peragut, pembunuh yg kena tangkap dan dikenakan hukuman la bangang!!!

ko dengan parpu kari sama je. bila org dpt tangkap gambar dia minum arak. mula2 kata demi Allah itu bukan arak walaupun gelas yg digunakan adalah gelas arak. pastu dah terperasan kantoi boleh plak kata apa buktinya itu adalah dia.. wakakakaka mcm anjing la puak hang ni !!!

last sekali aku nak bgtau kat ko leekonyou. ko ni sebenarnya adalah munafik. x caya kata aku ko tengok kat link ni --> http://www.youtube.com/watch?v=uEMcKYo52VM

leekonyou bodo..hahaha said...

leekonyou sial, ko jwb le lahanat.. bodo nak mampos ko jd orgla