Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, March 28, 2011

ADAKAH UNDI ITU RAHSIA?

بسم الله الرحمن الرحيم




Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

5 comments:

Anonymous said...

dl ms kat kg, kertas undi hamba ditanda dgn pensil..no bilangan hamba dalam list pengundi dengan pensil..so i assume team pegawai undi boleh check kertas undi saya setelah dimasukkan ke dalam peti undi..dia leh cross check dgn no pd blkg kertas undi dgn list pengundi..sah2 aku cancel dpt duit sbb blk kg mengundi..ugi rm100...adoiii...ati2 kawan2..

MSOM said...

Assalamualaikum Tuan, daku datang berkunjung setelah sekian lama tiada kesempatan.

Getah dah mahal ni mesti Tuan dah naik Merc Mata Kacang.

Embun Pagi said...

baguslah video ni...nak dhare yer..

sitinorafatien said...

hmm..xsangka

Anonymous said...

SAYA SOKONG DAKWAT DI JARI!!!
PUAK2 APNO NI MEMANG TAKUT KALO UNDI CELUP DAKWAT! TU JE JALAN TERBAEK!