Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, February 10, 2011

PAS POLITIKKAN KEPULANGAN PELAJAR MESIR

بسم الله الرحمن الرحيم





Note: Kah..kah..kah..kah.. NAJIB kata PAS politikkan isu ini dan misi menyelamat pelajar dan rakyat Malaysia di Mesir merupakan misi untuk kepentingan negara dan tiada UNSUR POLITIK. Dah tu banner umno tu PAS punya la eh? Kah..kah..kah..kah... sengal...!!!

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

5 comments:

Unknown said...

Assallamualaykum w.b.t. ana di sini ingin bicara sekota kata, sekota pendapat begitu juga pandangan ~ ana setuju pada pendapat @ pandangan Pas kerana manusia tidak fikir seluas2 sedalam2 tentang diri org lain , ana tidak suka akan parti @ politik tetapi jika ada kena-mengena dengan isu kemanusiaan ana juga ingin membela walaupun keturunannya berbeza ,Betul apa yang pas katakn itu nyawa yg berjuang di jalan ia di beri gelaran syahid tpi ana tgk pelajar malaysia kurang berwawasan (kurng empaty terhadap rakyat mesir ) sepatutnya berjuang di sana mempertahankan hak mereka bukan kita lari apabila susah n apabila senang kita yang terlebih2 daripada mereka.Adakah ini adil? Adakah Malaysia ialah islam? @ islam atas nama n keturunan? Jika berpeluang ke mesir insha'Allah juga akan mempertahankn hak mereka ~ Maruah manusia lebih bernilai dripde setitis air mata , pengorbanan manusia lebih bernilai dripde sejuta mutiara renung2kn dn nilai2kn nya Wa'alayhiissallam w.b.t...

Azwan said...

kah kah kah

Anonymous said...

kahkahkah...
mari sama2 menyinis UMNGOK.

Anonymous said...

GO umno... GO umno... GO GO GO(GO TO HELL)

yad_element said...

jgn politikkan isu ni pliss... keh3...