Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, February 12, 2011

WARTAWAN UTUSAN KENA BELASAH

بسم الله الرحمن الرحيم




MEMALUKAN !! Wartawan Utusan Melaon `terkena' dengan YB Saifuddin. Cubaan untuk memerangkap YB Saifuddin memakan diri, di mana YB Saifuddin mencabar wartawan Utusan Melaon untuk `membayar gaji' wartawan tersebut dengan sebulan gaji Ahli Parlimen jika wartawan tersebut sanggup siarkan kenyataannya dalam akhbar. Terkedu wartawan tersebut.

Berdagang dengan Israel. YB Saifuddin tanya, adakah wartawan utusan tersebut bersetuju? Wartawan Utusan menjawab, tidak setuju. YB Saifuddin berkata, inilah yang dilakukan. Dan, adakah Utusan boleh siarkan berita tersebut? Ikuti sepenuhnya video di atas, menggambarkan betapa rendahnya standard wartawan utusan..../wfauzdin.blogspot.com

Note: Kah..kah..kah..kah.. wartawan utusan memang dilatih untuk memberikan soalan provokasi setiap kali menemuramah YB Pakatan Rakyat. Tapi nak kata apa kalau Menteri Perdananya pun tak berani berhujah inikan pula setakat wartawan tua pengangkat najis.. Kah..kah..kah..kah.. apa la yang dia orang ni tahu... jadi sang penglipur lara boleh laa.. Kah..kah..kah..kah...


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

13 comments:

Muhammad Iqbal said...

dasar penipu punya akhbar, memang meloyakan rakyat ja bila baca..haha, aku penjual surat khabar, rakyat baling kini semakin boikot akhbar umngok ni..

Anonymous said...

bASO BENGONG WARTAWAN UTUSAN

jo said...

Haramkahkah lagi surat kabor yang paling bingong...akhbar pemfitnah...dulu aku langgan sekarang lang sung tak boleh dipercayai beritanya....Dulu PAS...sekarang UMNO...

jo said...

Hadis yang tuan sebutkan itu...kena batang hidung pemimpin PAS....dan pengikut totok PAS...

Anonymous said...

jo... mu ni ko wartawan utusan yg ado dlm video tu? koh koh koh koh. wartawan utusan bengong ni meme mace ore ute koh koh koh koh

Papa Gomok said...

betul la jo apa yg lu kata ni. Pemimpin PAS kan selalu berdusta. Sekejap kata minyak x naik tiba2 esok minyak dah naik harga. sekejap kata harga brg gula beras minyak masak tepung x akan naik, tup2 esoknya melambung2 mcm belon. Peminpan PAS ni mmg selalu berdusta la kan jo. Cuba jadi mcm pemimpin umngok, jadi mcm najib. Najib kan pemimpin umno yang islam.. yg memperjuangkan islam. contohnya tengoklah isterinya. sopan jer bertudung labuh. x suka peluk2 dgn lee chong wey x suka peluk2 dgn mat bangla salman khan. Macam ni la baru namanya pemimpin yg x berdusta. Macam ni la baru peminpin islam. Menyokong sebulat suara pelakon porno (cua soi lek )menghina islam. pemimpin beginilah yg rasulullah suruh ikut kan jo?

Anonymous said...

kenapa jd wartawan yg suka tulis yg tidak benar...tidak sahih...provokasi mlamapu smpai mnyembunyikn kebenaran...rakyat makin myampah dgn pembohongan demi pembohongan...benarlh kata quran akn smpai masanya mulut terkunci...lain2 organ/deria brkata2...apa yg tlh kamu buat d dunia dulu...kau jawab lh sendiri!!!

solution said...

bangsat kau jo!

Anonymous said...

brkata benar lh walaupun pahit...jd tulis benar lh walaupun bende tu tak sealiran dgn kehendak majikan...haprak punya wartawan...

mama gomo said...

jo dan papa gomo
pada engkau semua yang pembangkang cakap adalah salah dan yang dari kerajaan semua betul...

engkau dua ekor antara berekor ekor penyokong totok umno bee end...

buka le mata dan telinga kome tu..kome kena kerja bagai nak mampus cari duit...ada ke pihak umno bee end beri wang...jadi pencacai umno bee end adake dapat special elaun..

dengan tak payah keja..ada duit dlm akaun..cakap macam babi..tak guna otak..

wartawan pun satu..macam beruk dapat bunga...engkau dah dengar ayat kedua duanya..tu pun bangang lagi...

tak paham paham lagi...apa pun itu ayat engkau..aku punya ayat..wartawan(sesetengahnya)memang bersifat tak adil..bodoh..lupa diri..dan takda ugama ...

wa

Papa Gomok said...

eh mama gomo.. aku pun kena sekali ke? kan ke komen aku kat atas tu komen menganjingkan si jo tu je. Ni kes salah tafsir la ni..

Anonymous said...

papa gomok, mama gomo tue cakp papa gomo pemfitnah pling unggul dimasa sekarang nie, spupu kpd dajjal yg dilaknat.

mama gomo said...

papa gomo

ampun maaf dari hujung rambut ke hujung kaki..bukan aku maksudkan engkau ya...tu yang blogger umno tu..

maaf sekali lagi...