Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, May 24, 2010

NAJIB GADAI HARTA RAKYAT LAGI

بسم الله الرحمن الرحيم

Stesen KTM Tg Pagar dipindah ke Woodlands Julai 2011..satu lagi milik negara dan warisan sejarah tergadai oleh UMNO@APCO.



SINGAPURA, 24 Mei — Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan rakan sejawatannya Lee Hsien Loong bersetuju untuk memindahkan stesen kereta api Tanjung Pagar berusia 78 tahun ke Woodlands, Singapura.
Stesen kereta api itu dikendalikan oleh Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB).
Pemindahan akan berkuat kuasa 1 Julai 2011.


Betul kata TT.. najib dah jadi lembu kepada Singapura.. tengok kat SINI




UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

0 comments: