Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, May 26, 2010

CERAMAH KOTOR UMNO DI KOTA BHARU

بسم الله الرحمن الرحيم

Malam tadi aku sempat jenguk-jenguk Ceramah Senatak Mat Ezam dekat Merbok, Kota Bharu. macam biasa - Lokasi. kalau Pakatan Rakyat gunakan sekolah untuk adakan ceramah, akan "geger" 1Malaysia, 2-3 minggu berita berkaitan akan jadi tajuk utama semua Media Perdana Pencacai UMNO/BN.



Dalam hal ni, UMNO/BN selalu bernasib baik. tak akan timbul isu bla bla bla berpolitik di sekolah, tak ada mana-mana Professor akan ditemubual secara ekslusif untuk ambik pandangan, tak ada bijak pandai akan ulas hal ni sebab yang terlibat ialah - UMNO/BN, Tuhan sekelian pencacai di Malaysia.

Kalau Pakatan Rakyat gunakan sekolah hari ni, esoknya akan keluar dalam mana-mana Berita Perdana culaan undi - Pakatan Rakyat bla bla bla gunakan sekolah untuk politik, taip A untuk setuju, taip B untuk tidak setuju dan taip C untuk berkecuali... bla bla bla hantar sms anda ke 58287.

Lepas buat undian akan ada pulak forum yang forumernya 2-2 pihak pro KERAjaan, lepas tu ada pulak sessi temubual dengan orang ramai yang 100% akan bantai Pakatan Rakyat sebab guna sekolah untuk tujuan politik. tipikal MeLAYU akan melompat sakan.

Masa aku sampai, Ketua Bahagian UMNO Kota Bharu, Datuk Fathmi dah selesai membebel, jadi aku tak nak ulas apa-apa pasal ceramah dia semalam. Wan Khairul bekas ahli PKR (aku tak tau apa jawatan dia dalam PKR Kelantan sebelum dia keluar PKR) tengah bagi ceramah.

Pun aku tak nak ulas apa-apa sebab aku tak berapa dengar apa dia cakap sebab aku dok sibuk siapkan kamera aku. cuma bila aku tengok muka Wan Khairul ni, terus aku teringat Bekas TKM 1 Pulau Pinang, Fairuz... ni geng kamcing Fairuz... masa Fairuz pegang jawatan TKM 1 Pulau Pinang, Wan Khairul la yang selalu bawak Fairuz masuk Golok tiap kali Fairuz datang ke Kelantan dalam gelap.

Apa diorang buat dekat Golok..? aku
pun tak tau... mungkin cari pelabur untuk melabur dekat Pulau Pinang.

Lepas Wan Khairul, MC serah mikrofon dekat Cucu Tun Ghafar Baba.

Yang ni buat aku sikit terkejut, masa kempen PRK Hulu Selangor, aku tengok Pak Sedare Zahid ni punya la humble, seingat aku Tun Ghafar Baba dulu pun sama macam anak dia Tamrin... tapi cucu Tun Ghafar Baba yang sorang ni lain macam sangat. jauh sangat perangai ngan penampilan dia dari Pak sedare dengan Tok dia.
Dari awal dia berceramah, sampai habis ceramah, perkataan "Al-Juburi" tak lepas dari mulut dia, Tok Guru Nik Abdul Aziz dihina cukup-cukup. senang cerita, jenis mulut tak de agama... mencarut ikut sedap mulut dia, perkataan "Buret", "Kote", "Jubur" selamab je dia sebut tanpa segan silu padahal dekat depan tu ada la dekat-dekat 50 orang kaum wanita dari umur 20an sampai ke 70an.

Gila bacul mulut... kalau Pak sedare aku macam ni, memang aku lempang je terus... buat malu anak beranak je. datang jauh-jauh dari Melaka, buat perangai huduh dekat tempat orang... harap-harap tak de la yang panas hati sampai hilang kawalan diri.
Ezam..? dapat-dapat mikrofon je, pertama sekali puji-pujian kepada Ketua UMNO Bahagian Kota Bharu... Mat Ezam dah makin pakar dalam hal bodek-membodek, dia tau Datuk Fathmi memang rapat dengan Najib dan ada direct contact dengan Najib, orang macam ni kalau ikut ilmu hisab UMNO/BN, kena pandai "pom"... jilat kena lebey, tepuk jangan kasi bunyi... untung-untung, rumah banglo boleh siap sebelum target.

Tamat bahagian puji-pujian, masuk bab "6 Kotak". seingat aku masa Ezam dalam PKR dulu, dia dok canang 6 kotak tu ada dalam simpanan dia di 1 tempat rahsia. malam semalam dia bagi tau penonton, 6 kotak tu ada dekat Anwar, Anwar tak pernah bagi dia 6 kotak tu dan apa yang Anwar bagi dekat dia cuma 2 helai kertas.

Aik..? magic..? ikut suka ngko la Ezam... hajat ngko pun dah tercapai... paling best bila Mat Ezam cerita pasal perjuangan dia dengan Anwar dulu, katanya dia ikhlas tak harap apa-apa jawatan masa dengan Anwar dulu. "Anwar tu hanyalah seorang banduan, apa yang seorang banduan dapat beri pada saya..?" kata Ezam sebagai bukti dia ikhlas dalam perjuangan...

Mungkin Mat Ezam lupa nak bagitau dekat orang ramai yang hadir tentang perjuangan dia sekarang... ikhlas atau tidak..? sekarang Ezam dalam UMNO, bukan dengan seorang banduan dan semua kita tau apa yang Mat Ezam dapat akhirnya... itu harga sebuah "keikhlasan" yang tidak mengharap pada "jawatan"... jangan lupa ayat ni - "Saya BERHAK dilantik sebagai Senator..!"

Tu ayat paling "ikhlas" dari seorang yang tak pernah mengharap pada apa-apa jawatan dalam perjuangannya... sumpah aku percaya Mat Ezam 'ikhlas"..!

Terus-terang aku cakap, aku tak nampak "bisa" Mat Ezam masa zaman Reformasi dulu. aku tak paham apa yang Mat Ezam nak sampaikan... tajuk Ceramah ialah "Kisah Benar 1", tapi aku tak dapat cari atau paham apa yang Mat Ezam cuba nak sampaikan dalam ceramah tu.

Selebihnya ceramah Mat Ezam tertumpu pada isu "Liwat"... masuk bab ni, aku cuba nak layan, tapi tak lama dapat bertahan. rasa macam tengah dengar ceritera phorno malam jumaat.

Aku jadi makin tak paham... kalaulah ini Ceramah untuk kemoen Pilihanraya Umum atau Pilihanraya Kecil, aku tak nampak pengundi nak undi UMNO/BN atas alasan apa... nak undi UMNO/BN sebab seronok dengar cerita "Liwat" yang diselang-seli dengan patah-patah kata - "Jubur", "Air-Mani", "Tonggeng", "Buret", "Kote" dan macam-macam carutan..?

4 penceramah cuma tahu cerita seks luar tabie... ini Negara apa..? Negara Lancausia ke..? - ZAKRI ALI


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

23 comments:

Roronoa Zoro said...

yaallah.. macam tue sekali ker Cucu Tun Ghafar Baba tue cakap..

sedih sgt bila jadi gini.. begini kah bakal pemimpin yg nk diangkat2 untuk melindungi kita.. andai berkata2 pon begitu kasar dan lucah, perangai pasti akan lagi lucah..

butakah pengikut umno?

nusya said...

diornag tu sbnrnye dah x de idea nk hentam pkr sbnrnye..bg pulak cite2 yg ntah pape..
x tau la mcm mane nasib org islam kat malaysia nanti kalau mcm ni pemimpn dia..

ucopzaloi said...

Aku pun gi dengar gak semalam. Bukannya apa, aku saja nak tengok tahap pemikiran politik Melayu dan level Malay politician. Penceramah pertama - tak de retorik, tak de isi dan tak de hujah. Lebih baik tak cakap langsung. Penceramah kedua (zahid)- retorik bagus, cakap berapi-api,isi tak ade,hujah tak ade.Dicemari bahasa kesat, hina-menghina dan lucah. Diselang seli ayat Quran..Penceramah ke tiga(Ezam)- retorik bagus, isi ade dan hujah ade. Ikutla mau percaya ke tak..Kesimpulan,ceramah berjam2, guna sekolah lak tu, tapi isu sebenar untuk rakyat tidak jelas,balik2 isu liwat dan tidak berlandaskan fakta dan hujah, air liur kosong sape pun boleh cakap...

Miecyber said...

Senatak yang tak boleh pakai...

gorgondolamedusa said...

hahaha...

org bodo je pcaye cite2 camni,
n org yg pcaye cite2 ni memang x penah dgr kes saifool vs anwar di mahkamah.

org2 camni jenis mandi wajib basuh depan, blakang bontot x basuh.

oh tapi mungkin org2 yg pcaye cite ni bole mintak biasiswa sambung blaja kat Najis, kalo ade ape2 kes berkaitan pulis bole trus berhubung dgn KPN ke.

wahahahah...

Anonymous said...

Hi guys,

Do you want to watch Eclipse online? It is not released yet but you can watch eclipse online for free already!

Click here to [url=http://watch-eclipse-online.net]watch eclipse movie online free[/url]

Anonymous said...

Hello guys,

Do you want to watch the new movie Twilight Eclipse online? It is not released yet but you can watch twilight eclipse online for free already!

Click here to [url=http://watch-eclipse-online.net/watch-eclipse-online-free.php]watch eclipse movie online free[/url]

Anonymous said...

Hi guys,

Would you like to watch Eclipse online? It is not released yet but you can watch twilight eclipse online for free already!

Click here to [url=http://watch-eclipse-online.net/watch-eclipse-online-free.php]watch eclipse movie online free[/url]

Anonymous said...

Hi guys,

Do you want to watch Twilight Eclipse Online? It is not released yet but you can watch twilight eclipse online for free already!

Click here to [url=http://watch-eclipse-online.net/watch-eclipse-online-free.php]watch eclipse movie online free[/url]

Anonymous said...

Hello guys,

Would you like to watch Twilight Eclipse Online? It is not released yet but you can watch twilight eclipse online for free already!

Click here to [url=http://watch-eclipse-online.net/watch-eclipse-online-free.php]watch eclipse[/url]

Anonymous said...

Hello guys,

Do you want to watch Eclipse online? It is not released yet but you can watch twilight eclipse online for free already!

Click here to [url=http://watch-eclipse-online.net/watch-eclipse-online-free.php]watch twilight eclipse online free[/url]

Anonymous said...

Hi guys,

My name is Mark and I am from Stirling. I have recently discovered this forum and I like it alot.
I am a little bit shy so I wont write much about me but maybe when I will get more confortable, you will get to know me better!
My main hobbies are playing chess and watching movies. I also like outdoor activites but the temperature has been bad for the last weeks or so here in Stirling in the city|.

I was wondering if anyone else here is from the UK too?

I am glad to have joined this forum!
Cheers!
:)

Mark

PS: Sorry if this was posted in the wrong section. I could not find the right one!

Anonymous said...

Hello guys,

My name is Harry and I am from Stirling in the United Kingdom. I have recently discovered this forum and I like it very much.
I am a little bit shy so I will not talk much about myself but maybe when I will get more confortable, you will get to know me better!
My main hobbies are cooking and watching movies. I also love outdoor activites but the temperature has been terrible for the last weeks or so here |.

I was wondering if someone else here is from the UK too?

I am happy to have joined this forum!
Cheers!
:)

Harry

PS: I apologize if this was posted in the wrong section. I could not find the good one!

Anonymous said...

Hello guys,

My name is Alex and I am from Stirling in the UK. I have not long ago discovered this forum and I like it alot.
I am a little bit shy so I will not talk much about me but maybe when I will get more confortable, you guys will get to know me better!
My main hobbies are dance and watching movies. I also love outdoor activites but the temperature has been horrible for the last days or so here |.

I was wondering if someone else here is from the united Kingdom too?

I am happy to have joined this forum!
Cya!
:)

Alex

PS: I apologize if this was posted in the wrong topic. I could not find the good one!

Anonymous said...

Hello guys,

My name is Charlie and I am from Stirling in the UK. I have freshly discovered this forum and I like it very much.
I am a bit shy so I wont talk much about me but maybe when I will get more confortable, you will get to know me better!
My main hobbies are painting and watching movies. I also love outdoor activites but the temperature has been very bad for the last weeks or so here in Stirling in the city|.

I was wondering if someone else here is from the united Kingdom too?

I am happy to have joined this forum!
Have a nice day!
:)

Charlie

PS: Sorry if this was posted in the wrong section. I could not find the good one!

Anonymous said...

Hey guys,

My name is Alex and I am from Stirling in the UK. I have freshly discovered this forum and I like it alot.
I am a bit shy so I will not talk much about myself but maybe when I will get more confortable, you will get to know me better!
My main hobbies are painting and watching movies. I also love outdoor activites but the temperature has been very bad for the last weeks or so here in Stirling in the city|.

I was wondering if anyone else here is from the UK too?

I am glad to have joined this forum!
Cheers!
:)

Alex

PS: Sorry if this was posted in the wrong section. I could not find the good one!

Anonymous said...

Hello guys,

My name is Jules and I am from Stirling. I have in recent past discovered this forum and I like it very much.
I am a bit shy so I will not talk much about myself but maybe when I will get more confortable, you will get to know me better!
My main hobbies are painting and watching movies. I also love outdoor activites but the temperature has been very bad for the last weeks or so here in Stirling in the city|.

I was wondering if someone else here is from the UK too?

I am glad to have joined this forum!
Have a nice day!
:)

Jules

PS: I apologize if this was posted in the wrong topic. I could not find the good one!

Anonymous said...

Hey guys,

My name is Jules and I am from Stirling in the UK. I have the other day discovered this forum and I like it alot.
I am a bit shy so I will not write much about me but maybe when I will get confortable, you will get to know me better!
My main hobbies are dance and watching movies. I also like outdoor activites but the temperature has been terrible for the last weeks or so here |.

I was wondering if anyone else here is from the UK too?

I am glad to have joined this forum!
Have a nice day!
:)

Jules

PS: Sorry if this was posted in the wrong topic. I could not find the good one!

Anonymous said...

Hi guys,

Do you want to learn about movies rating?
RateThisMovie is a great website where you can learn about the top performing movies

Rate this Movie is a big movie community where you can learn about the top performing movies.

Click here to learn about [url=http://ratethismovie.net]movies ratings[/url]

Anonymous said...

Hello guys,

Do you want to watch the new movie the last exorcism online ? It is not released yet but you can watch the last exorcism online for free already!

Click here to [url=http://watchthelastexorcismonline.net/watch-the-last-exorcism-online-free.php]watch the last exorcism[/url]

Anonymous said...

Hi guys,

Would you like to play solitaire?
[url=http://sprintsolitaire.com]SprintSolitaire[/url] is the best place to play solitaire online!

With exclusive Solitaire variation like Pyramid you will always get a new challenge!

Are you ready to play solitaire online?

Click here to [url=http://sprintsolitaire.com]play solitaire[/url]

Anonymous said...

Hi guys,

Do you want to learn about movies rating?
RateThisMovie is a great website where you can learn about the top performing movies

Rate this Movie is a big movie community where you can learn about the top performing movies.

Click here to learn about [url=http://ratethismovie.net]movies ratings[/url]

Anonymous said...

Hey,

Thanks for sharing the link - but unfortunately it seems to be not working? Does anybody here at rubbertapperz.blogspot.com have a mirror or another source?


Thanks,
Mark