Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, May 26, 2010

"BALA" BUAT NAJIB, SPRM MENGAPA SENYAP?

بسم الله الرحمن الرحيم

Tawaran biayai pertemuan SPRM-Bala di London



Peguam yang mewakili penyiasat persendirian P Balasubramaniam telah menguruskan perjalanan bagi Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) datang untuk menemubual pelanggannya itu di London Julai ini.

Dalam satu emel yang dihantar kepada seorang pegawai SPRM hari ini, peguam Americk Singh Sidhu meminta pegawai penyiasat kes tersebut supaya memanjangkan tawaran tersebut kepada pegawai atasannya - pengarah siasatan, Datuk Mustafar Ali.

"Kami telah menguruskan persiapan untuk mereka hadir di London dari 3 hingga 12 Julai untuk tujuan menemubual dan merakamkan kenyataan Balasubramaniam.

"Semua penerbangan dan penginapan (untuk SPRM) telah diuruskan," kata Americk dalam emelnya itu yang salinannya diperolehi Malaysiakini.

Balasubramaniam juga diwakili oleh peguam Manjeet Singh Dhillon.

Americk berkata, daripada mengadakan temubual itu di Pesuruhjaya Tinggi Malaysia di London - seperti yang dicadangkan oleh Mustafar dalam satu wawancara dengan akhbar New Straits Times semalam - satu bilik mesyuarat akan ditempah di London.

"Pelanggan saya tidak bersetuju temubual itu dijalankan di Pesuruhjaya Tinggi Malaysia di London, dan kami juga tidak merasakan perlunya ia diadakan di situ," tambahnya.

SPRM, ketika dihubungi, tidak berhasrat memberi sebarang komen. - Malaysiakini


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

2 comments:

imam maxsum said...

yang penting sekarang mari qt jaga hati qt masing2 dari perbuatan keji iri,srei,dengki,SIrik dll sebagainya........!
ya dah mungkin ini dulu sob,mampir balik tuk berikan pencerahan kpd q.
trimsss

budak kampung online said...

SPRM Harus bertindak sebagai agensi yang bebas. bukan agensi yang ditunjuk.