Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, June 14, 2011

IBRAHIM ALI BUAT LAWAK KAMBING

بسم الله الرحمن الرحيم

BERSIH 2.0: PERKASA akan lawan habis-habisan

Kumpulan pendesak Melayu, PERKASA memberi amaran bahawa mereka akan menganjurkan protes bagi menghalang rancangan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH 2.0) untuk mengadakan perhimpunan aman yang didakwa mereka sebagai “mengacau”.

Ketuanya, Ibrahim Ali berkata PERKASA akan “lawan habis-habisan' bagi menghalang perhimpunan itu jika penganjurnya berkeras untuk turun ke jalanan di Kuala Lumpur pada 9 Julai ini.

"(Jika mereka teruskan) akan ada pertembungan. Jika berlaku, ini demi kebaikan," kata Ibrahim pada sidang akhbar di lobi Parlimen hari ini.

Ibrahim, yang juga ahli parlimen Pasir Mas, berkata kumpulannya itu akan berarak menentang penunjuk perasaan BERSIH 2.0 bagi membuktikan bahawa tidak semua rakyat Malaysia setuju bahawa pilihan raya di negara ini adalah “kotor”. - mkini



Note: Kah kah kah kah.. woii brahim.. tak payah banyak bunyi.. 9 julai nanti hang turun jer la.. kalau boleh hang bertiga duduk depan sekali.. kah kah kah kah.. jangan lupa stanby kenderaan IJN sekali.. kah kah kah kah...


Note: Orang umno mungkin terlupa kenapa hang bertiga ni bersungguh-sungguh sangat sekarang ni.. Tapi kami tak pernah lupa brahim.. Kamu bertiga tu adalah penderhaka..!! Penderhaka kepada mereka yang mengundi kamu.. Kami tahu PRU13 sudah hampir.. Kamu nak bertanding atas tiket apa selepas ini jika tidak atas tiket UMNO.. Ini yang kamu beria sangat nak tunjuk pada najib yang kamu tu setia pada dia kan.. kah kah kah kah.. Sudahlah brahim.. kami dah muak dangan wayang katakmu itu..

Note: Jadi tak perlu banyak bunyi.. turunlah bersama penyokong-penyokong kamu yang tak berapa kerat tu.. dan kalau berani pakailah baju lambang PERKASA nanti supaya mudah untuk kami mengenali kamu.. Mudah juga bagi kami untuk beramah mesra nanti.. Kah kah kah kah.. ada berani ka ? tungguuuuuuuuuuu!!!!


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

7 comments:

Miecyber said...

Tetapi katak boleh rawat Kanser sekarang.....Sila baca entri di bawah...

Katak boleh rawat Kanser

Muara said...

Hanya Brahim yang kata pilihanraya di Malaysia bersih!

Muara said...

Hanya Brahim yang kata pilihanraya di Malaysia bersih!

Zul Fattah said...

haha.. jaga la ko.. brahim pendek... nahas aku kerjakan...

Anonymous said...

mmg dah lama kami rakyat jelata tunggu KATAK2 ni keluar dari LONGKANG2 mereka.

kami akan hadiahkan sesuatu yang sesuai untuk katak2 ini. datang lah...secara jantan...jgn lah berselindung di belakang polis puloq yer?

penarik rantai said...

Beramah mesra...huhuhu

penarik rantai said...

Beramah mesra...huhuhu