Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, June 13, 2011

BLOGGER UMNO PEMENANG RAJA LAWAK

بسم الله الرحمن الرحيم

UMNO perlu wujud unit tempur siber

BENTONG 12 Jun — UMNO perlu mewujudkan “unit tempur siber” yang lebih bersistematik dan mantap bagi menangani isu-isu yang dibangkitkan pembangkang dalam alam siber.

Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata, unit tempur siber parti ketika ini dilihat tidak memberikan perincian serta penghayatan pada sesuatu isu sehingga gagal menyampaikan maklumat kepada kumpulan sasar.

Malah, katanya, unit berkenaan juga selalu kalah dalam menjawab isu-isu yang dibangkitkan pembangkang dalam media baru itu.

"Berbanding pembangkang, mereka (unit siber) dikumpulkan dan mengupas isu mengikut tafsiran masing-masing yang kebanyakannya menjurus ke arah membelasah kerajaan.

"Padahal kita ada kumpulan yang lebih besar tetapi mungkin satu unit tempur siber yang bersistematik perlu diwujudkan bagi membalas segala serangan,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan persidangan perwakilan UMNO Bahagian Bentong di sini, hari ini. - Bernama

Note: Kah kah kah kah.. tak cukup hebatkah papa gomo yang tiap-tiap hari mengupload video seks pada blognya? kah kah kah kah.. Tak cukup hebatkah parpukari yang berpenat lelah memakai purdah untuk memfitnah adun Selinsing..? Tak cukup lumayankah mereka-mereka ini dibayar untuk jaminan terjun kedalam neraka nanti..? Kah kah kah kah.. Woii zahid.. tak cukup lagikah dengan segala media yang menjadi lidah-lidah fitnah dan pembohongan untuk memperbodohkan rakyat.. Kah kah kah kah..

Note: Woiii Zahid.. hang terlupa sesuatu... Kami blogger pro Pakatan Rakyat tidak dibayar.. Kami keluarkan duit untuk membayar segala bil.. Kami korbankan masa rehat kami demi untuk menyatakan kebenaran kepada rakyat.. Kami berdiri disini bukan untuk menangkis video seks.. Kami berdiri disini kerana hidup kami sentiasa dalam tekanan.. Kami tak perjuangkan individu.. tapi kami perjuangkan nasib seluruh rakyat.. Kami hebat bukan kerana kami punya wang.. kami hebat kerana kami menyatakan kebenaran.. woiii zahid... Kamu nak suruh bloggers bergaji kamu itu terangkan apa pada rakyat..?

Note: Bayarlah sejuta blogger atau facebooker untuk menjadi unit tempur siber UMNO.. tapi apa yang mereka mampu buat.. melainkan setiap hari bercerita tentang video seks.. setiap hari cerita tentang dubur sialfools.. Kah kah kah kah.. woiii zahid.. lebih baik kamu wujudkan "unit pelawak siber UMNO" sebab bloggers dan facebooker umno ni lebih layak digelar sebagai "Raja Lawak". Kah kah kah kah.. Woii zahid.. tak payah susah-susah lagi.. percayalah.. ajal umno akan tiba sedikit masa lagi.. kah kah kah kah.. Najib dan roswah dah bungkus-bungkus barang nak cabut lari? kah kah kah kah Tungguuuuuuuuuuu!!!!!!!!!



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

4 comments:

Miecyber said...

Kami menulis bukan kerana wang....

Basikal elektrik boleh lipat

Amuraria said...

TANPA IMBUHAN DAN DUIT ,SEMUA BLOGGER PANDI KUTTY PRO UMNO@APCO-BN TIDAK AKAN MENYOKONG DAN MENULIS MENGAMPU PARTI KUTTY ! SEMUA MEREKA SANGGUP JADI PECACAI DAN BARUA UMNO@APCO SEMATA-MATA PASAL DUIT, BILA TANPA MARUAH DAN HARGA DIRI LAGI TERUKLAH MEREKA DARI PELACUR ! MEREKA MENULIS YANG HARAM DAN FITNAH HASIL PUN HARAM BERNANAH ! TUKAR PADA KERAJAAN PAKATAN RAKYAT YANG LEBIH TELUS,JUJUR DAN BERTANGGUNGJAWAB ! BUKAN PARTI PANDI KUTTY KAKI KELENTONG DAN PENYAUK KHAZANAH NEGARA DAN RAKYAT !

JASON KING said...

kikiki..mana tentera sakai tu..meh aku nak lanyak!!!!kikiki

Anonymous said...

thniah dr kami wahai blog rkyat,kami myokong dr belakang,ingat segala duit haram yg dimakan akan merana la seumur hidup,sgala bukti dh nmpak skrg,syabs blogger Pakatan.....