Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, March 13, 2011

VIDEO TSUNAMI JEPUN

بسم الله الرحمن الرحيم




Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

3 comments:

mohdrusli said...

إنا لله وإنا إليه راجعون

leekonyou said...

dimakbolkan jugak doa PECHAH PEROT N.AJIS tapi ditukar jadi PECAH PEROT BUMI DIJEPON LAK? DAN BADAI TSUNAMI KEKALAHAN demi KEKALAHAN MELANDA PAS CELAKO CELAKO CELAKO hinggalah ke PRU 13 kelak dan PAS akan terus menjadi HAMpas akhirnya......INSYALLAH

Corat-coret said...

pengajaran kepada kite...tande nya supaya sentiasa ingatkan DIA dan tidak lalai.. kiamat yang smkn hampir