Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, March 14, 2011

DEMO TERBANGANG ABAD INI

بسم الله الرحمن الرحيم

Bertempat di Arena Square Batu Gajah kelmarin, sekumpulan wanita UMNO yang diketuai oleh YB Hamidah telah mengadakan satu demo aman yang menuntut supaya Anwar menyerahkan DNA dia untuk kes bicara yang sedang berjalan sekarang.


Lagi gambar boleh klik di SINI



Note: Kah..kah..kah..kah...umno..umno... YB hamidah nak buat apa dgn DNA Anwar tu? Pun nak mengaku pernah diliwat ke? Kah..kah..kah..kah.. Tengok la muka sengal sorang-sorang wanita umno ni.. Makcik.. minyak naik harga, barang-barang naik harga.. saman tak bayar nak kena black list kenapa tak nak buat demo.. boleh plak DNA Anwar yang makcik risaukan.. kalau Anwar serahkan DNA tu nanti makcik dapat masuk syurga ke? atau minyak dan barang-barang keperluan akan turun harga? kah..kah..kah..kah.. ?anak kat rumah tu dah bagi makan ke belum makcik... dok sebok memperjuangkan kebangangan ni jgn sampai lupa nak bagi anak makan.. kah..kah..kah..kah.. Yang makcik sama sebok ni makcik kenal ke mana rupa DNA tu macam mana? Kah..kah..kah..kah.. Teruknya mentaliti pemimpin umno ni.. rajin sungguh memperbodohkan penyokong tunggul mereka.. ini sajakah demo yang boleh umno anjurkan? demo DNA dan demo Kepala Lembu...kah..kah..kah..kah..hakikatnya lebih kepada demo menunjukkan kebodohan umno... kah..kah..kah..kah..



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

10 comments:

Amuraria said...

BILA LEMBU DAN TENUK BETINA PARTI SEKUTU APCO BERDEMO ! AJARAN PARTI ARUS JAHILIAH !

dajal said...

bangganya orang batu gajah mendapat se ekor perempuan sebagai heroin umno bee end...

sian dia..pagi pagi lagi dah mengumpat orang..mengeji orang ..siap masuk tv lagi..

malam pula pegi majlis maulidurrasul kat kawasan tu juga...

nak ceta lepas kenduri kendara tu..basuh segalanya air basuhan masuk dalam longkang..tersumbat..bau busuk pekung..macam bau umno juga...

janji depa lepas...akibat orang lain tanggung...tak bertanggungjawab betul spices ni...

itu pun nanti jadi kes le...sebarkan kat orang lain...bodoh betul..

Uthma-Neo said...

Macam pertandingan menulis atas kertas la plak. puak ni baru pandai menulis kot. Si Midah tu memang gila glamour ngalahkan MB perak. Mungkin cita-cita dia nk jadi MB popuan pertama kot. Yg lawaknya isu DNA tu. Memang bodo la...wat malu org perak je...

Kamal Sanusi said...

Bila pemimpin um-NO-ngok yg bangang meroyan tak tentu arah maka itu tandanya pilihanraya semakin dekat.

Semuanya utk menarik perhatian Bini Rosmah agar dicalunkan semula.

Yg isu harga brg naik, segalanya naik, tidak pulak mereka buat demonstrasi menunjukkan yg mereka ni bukan menjaga rakyat seperti dilaung-laungkan.

Apakan daya, kalo dah bangang, disokong pulak oleh ahli yang bangang, maka semakin banganglah mereka...

ANTI SESAT said...

MARAH BENOR KAO BILA ORANG SENTUH PASAL ALJUBS

MEMANGLA PUAK PUAK SESAT SUKA KAKI BEROMEN, KAKI TANGKAP BASAH, KAKI TUTOH PUNGKOK - BUKTINYA MURSHEET NAJIS BOLEH BAGI PENGAMPUNAN

DOK MAKI NI, AGAK AGAK BOLEH MEMERINTAH MALAYSIA KA ???????

HAHAHAHAHAAA MEROYAN MEROYAN PARTI SESAT DAN MENYESATKAN

najis tong nazak said...

alo budak umngok.. cua soi lek marah nik aziz haramkan loteri tu ko senyap je ke? tu cina kapir tu anti islam x kan ko pun sokong kot? yer la kan 1 perjuangan. umno love mca, mca love umno. jadi umno pun menyokong la apa yg cua soi lek cakap. umno ni asalkan cina sokong dia, cina tu nak maki apa je pada agama islam pun dia x marah. apa la jadi org. terang2 si pelakon porno tu mengaku mmg dia main pelacur pun masih diangkat sbg pemimpin. ko ni mmg parti sampah, mmg parti tiada akhlak la. klau pemimpin pun main pelacur, main altantuya, main ziana zain apatah lagi pengikutnya yg bangang2 semua ni. hancus!!!

najis tong nazak said...

alo budak umngok.. cua soi lek marah nik aziz haramkan loteri tu ko senyap je ke? tu cina kapir tu anti islam x kan ko pun sokong kot? yer la kan 1 perjuangan. umno love mca, mca love umno. jadi umno pun menyokong la apa yg cua soi lek cakap. umno ni asalkan cina sokong dia, cina tu nak maki apa je pada agama islam pun dia x marah. apa la jadi org. terang2 si pelakon porno tu mengaku mmg dia main pelacur pun masih diangkat sbg pemimpin. ko ni mmg parti sampah, mmg parti tiada akhlak la. klau pemimpin pun main pelacur, main altantuya, main ziana zain apatah lagi pengikutnya yg bangang2 semua ni. hancus!!!

Azwan said...

hot n spicy kata2 mu itu benar2 menyucuk kalbu

Anonymous said...

Gomo!gomo! jangan tak gomo,gomo sapa dener......kah! kah!...ptuihiiiih...

Anonymous said...

knp la makcik2 ni plak yg kecoh??? yg laki2 nye mana? ke dh pondan semua jd pompuan cm saifoollll..