Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, June 11, 2010

REMAJA PEREMPUAN BERBOGEL KETIKA DISERBU PEGAWAI PENCEGAH MAKSIAT

بسم الله الرحمن الرحيم

Remaja perempuan berusia 17 tahun hanya mampu menutup kemaluan payu daranya dengan tangan



KULIM: Seorang remaja perempuan berusia 17 tahun hanya mampu menutup kemaluan dan payu daranya dengan tangan apabila dia dan teman lelakinya yang mengadakan hubungan seks diserbu Penguatkuasa Agama Islam Daerah Kulim (PADK), Kedah dalam satu serbuan cegah maksiat, malam kelmarin.
Ketika serbuan jam 11.45 malam itu, remaja berkenaan dan pasangannya berusia 25 tahun itu yang leka melakukan seks terkejut dengan kehadiran PADK dan anggota polis.

Remaja perempuan pelajar tingkatan lima sebuah sekolah di sini dan pasangannya seorang buruh ditahan berkhalwat di sebuah rumah kongsi di Junjung yang juga kediaman lelaki terbabit.

Ketua Unit Penguat kuasa PADK, Azmi Rejab berkata, pihaknya yang menerima aduan dari Balai Polis Junjung, ke rumah kongsi berkenaan pada jam 9 malam tetapi tiada penghuni di situ sebelum kembali semula jam 11.45 malam.

“Sejurus kemudian, kami menyerbu rumah kongsi berkenaan dan ketika itu pasangan terbabit melakukan hubungan seks.

“Mereka dalam keadaan berbogel hanya menggunakan tangan menutup kemaluan sebelum remaja perempuan itu menyorok di belakang pasangannya,” katanya.

Azmi berkata, pasangan itu kemudian dibawa ke Balai Polis Kulim dan ditahan di lokap sebelum ibu bapa pasangan itu dipanggil untuk proses ikat jamin.

Katanya, melalui siasatan dijalankan, pelajar perempuan itu baru mengenali pasangannya 20 hari lalu selepas putus cinta dan mengadakan hubungan seks dengan lelaki terbabit 18 Mei lalu.

Malah, katanya, remaja itu juga mengaku sering mengadakan hubungan seks dengan bekas teman lelaki sebelum ini serta lelaki lain.

“Remaja perempuan itu memberi alasan berkunjung ke rumah abang kepada keluarganya untuk keluar tetapi kesempatan itu digunakan berjumpa teman lelaki di rumah kongsi itu,” katanya.- Hmetro



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

74 comments:

Anonymous said...

nak buat sistem hudud tak bagi...pastu bising ramai buang anak..
yg si betina nie satu, tak ingat dunia,pk sedap je..
bangang!

anDi said...

salam...
macam2 la bebudak skang ye. isk2. sedih.

n kpd penerbit entri, kot ye pun ..xyah la letak gamba mcm tu..
tak bagus utk kesehatan pembaca hehe

wsalam

Nerzhul said...

macam dah takde menda lain nak wat. balik balik berzina. kalau dah termengandung bunuh anak pulak. semoga sempat bertaubat.

Ryan Valentine said...

haha..
wayang free

Anonymous said...

salam...
ingatla azab allah itu tersangat la pedihnya...

AzamDin said...

lek la..budak2 skang ini la..jngn korang kawin nnti malam tu korang rasa bini korang lain mcm je...

mintak simpang...

realiti anak2 Melayu kini...

sekian..

ahahahahahaha

ikan emas said...

tayangan percuma tuk bg org tgk!! takyah bukak internet bagai...


....cuba insafi sikit bila dia kata kat pak polisi tuu..

sebelum lelaki yg sama tu, dia dah ada hubungan dgn lelaki lain...sebelum tu ada lelaki lain...sebelum tu ada lagi...dan lagi....


anak sape laa ni ???
moga Tuhan beri cahaya keinsafan kat dia

Penerbit Ibnu Al-Manhar said...

TV3 terlibat ni. Astro terlibat. Media prima terlibat. Doakan semoga semua pengendali media maksiat ni supaya masuk Islam . . .

mdsaf_kyo said...

astaghfirullahalazimmmm....

ampuni dosa hambamu ya Allah...dunia ini adalah pinjaman semata-mata, hidup sementara, nikmat yg tidak seberapa....

akhirat lah yg kekal abadi....mengapakah hambaMu ini begitu Jahil...ingkar perintahMu ya Allah....

hisham said...

nak kata apa lagi...inilah akibat jika ada para ulama dan yang mengaku ahli agama sibuk dengan urusan dunia mereka.
ulama pro kerajaan sibuk bagi ceramah untuk dapat gaji.
ulama pro pembangkang pula sibuk dalam politik mereka untuk jadi pemimpin parti dan wakil rakyat.
semua sibuk mencari harta,pangkat dan kuasa.
ulama sekarang cuma bijak berkhutbah dan gila berceramah demi mandapat ganjaran didunia.
mereka sendiri bukan ikhlas.
akhirnya perkara2 yang begini terjadi,pakat salahkan orang itu dan ini.
ulama2 sekarang tak kira dari kelompok mana pun terasa diri mereka hebat.mereka tidak pernah mendampingi anak2 remaja yang tercari-cari pegangan hidup.
jika buat kelas ugama atau pusat bimbingan mereka kenakan bayaran..jemput ceramah harus kena bayar.mereka menjual ilmu yang ALLAH kurniakan kepada mereka.
jual ilmu dunia kita tak kisah,tapi ilmu akhirat mereka buat perniagaan.
puak2 ulama ini akan disoal di akhirat nanti kerana mereka gagal mencegah kemungkaran yang sedang berluluasa.

"shafarilla" said...

erm semoga bertaubatla dengan perbuatan yang dilakukan ini bukan sahaja memalukan keluarga malah juga turut memalukan orangislam sebagai umatnya yang tidak sepatutnya melakukan sedangkan kita tahu apa dosa dan hukuman keatasnya...masalah ini jugala yg terjadi berkali2 bla dipaparkan di media-media...kalo yapun ingin menikmati semuatu..ada caranya...erm tp knapa tidak melakukan cara baik..adakah susah semuani?......

mamawana said...

Jgn kamu mendekati zina...

Diaries said...

tkotnye.. ape nk jd dgn bgsa melayu?

ikhwan said...

“Adapun golongan yang takut kepada kebesaran tuhan mereka maka mereka menahan hawa nafsunya (tidak menurut hawa nafsu) maka sesungguhnya syurgalah tempat tinggal mereka” (An-Na’ziaat: 40).

ya said...

bgos blog ni!

Anonymous said...

kepada Penerbit Ibnu Al-Manhar, ko nikan bagi komen yang bodolah... sedap2 ko je nak kata orang yang terlibat dalam bidang penyiarani ni semua kafir... siapa ko untuk menuduh orang mcm tu? ape hak ko? ko pikir la ko kata kat orang mcm 2 tapi ada ko cermin diri ko dengan komen yang ko bagi? pikir2 la.

Rogayah Hassan said...

Dunia nak akhir zaman
semoga ALLAH MENJAUHKAN kita dari dugaan seperti ini

anwar ridhwan said...

bile agaknye remaja nk sedar????
sdh akhir zaman..
mcm2 jd..

Nurul Atiqah said...

free show..wahaha

SHAFIDA said...

assalamualaikum...takutnya bila fikirkn remaja sekarangnie

anaMuslimah said...

salam saudara seIslam, tuan blog..
berdosa menunjukkan gamba2 tak senonoh macam tu dalam ni..
kita tambah dosa pemilik badan itu, tambah dosa pembaca+pelihat dan seterusnya penulis kerana menyebarkan...
walaupun hanya gambar, dosa tetap dosa..sama je hukum nya...wallahualam..

**T O L O N G B U A N G G A M B A R T I D A K S E N O N O H**

Anonymous said...

Salam Akhi,

ana berpendapat usaha ante untuk menyedarkan masyarakat isu-isu yang dibangkitkan dan memang berlaku suatu yang baik. Tetapi tindakan memaparkan foto-foto yang lucah @ tak senonoh satu tindakn yg salah. Ana bimbang akan menyebabkan anta 'muflis' di akhirat nanti. Aib seseorang sebolehnya di tutup bukan didedahkan. Etika & akhlak Muslim perlu dijaga. Ingat!!! tak mustahil suatu hari nanti Allah akan membuka aib kita. Cukuplah sekadar maklumat bertulis, gambar-gambar boleh memberi kesan negatif kepada pembaca terutamanya remaja. Syaitan sangt licik menipu kita di dalam amalan baik yang kita lakukan-ibnuumar

nazwa44 said...

slm....
bru 17 thun..insya'Allah masih ada ruang untuk bertaubat
kita sm2 lA Usaha jangn sampai terjebak dengan perkara
hu3..pandai la kawal nafsu noh..

LittleFinger said...

Assalamualaikum...

Informasi yang baik. Namun,

Sekadar teguran dan sedikit nasihat.

Lebih elok tidak diwujudkan gambar2 seperti itu walaupun ianya sekadar gambar hiasan.

Kerana hanya dengan gambar sahaja juga dpt menaikkan nafsu syahwat


Wallahua'lam

bunga sakura said...

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!geli nk mtiiiiiiii...awat p buh gmabaq lgu tuuuu??nih nk marah ni...mrh nih!!marah nih!!!

annyss said...

as salam....
tak takut kah orang2 yang berzina nie...

cece degil tehomadd :/ said...

astagfirullah. dunia semakin dipenuhi dengan maksiat. Sume dok pikir pasal enjoy jeaa. Ta pk mati kelak. nauzubillah !

ciknoli said...

astarfirullahalazim...t ade baby buang. memang xkenal dosa pahala betul. umur muda lagi. tapi nilai diri dah dicemari.Nauzubillah...

cik AngguR said...

kesian nya ~...sedey tgk nasib ank muda skrg nie moga2 cik AngguR tak trgolong jd cm tu ......takot sgt2

Anonymous said...

buy cialis online cialis testosterone - cialis e20 review

Anonymous said...

alprazolam medication xanax dosage for mri - generic xanax purepac

Anonymous said...

generic xanax xanax lorazepam - how long does xanax 2mg last

Anonymous said...

buy xanax online overnight xanax withdrawal horror stories - get xanax online legally

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50 mg pain killer - buy tramadol nz

Anonymous said...

generic xanax what is xanax 2mg tablets - xanax dosage wikipedia

Anonymous said...

generic xanax effects of xanax and alcohol - where to buy generic xanax online

Anonymous said...

buy carisoprodol carisoprodol wiki - carisoprodol recreational

Anonymous said...

buy xanax online no prescription overnight xanax questions - xanax generic list

Anonymous said...

buy tramadol online online pharmacy tramadol cheap - usual dosage tramadol

Anonymous said...

xanax online xanax bars take - xanax effects length

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol dosage indications - buy tramadol faq

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50 mg drug test - tramadol for dogs overdose

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol overdose yahoo - buy tramadol cod shipping

Anonymous said...

buy cialis online cialis vs viagra - cialis price germany

Anonymous said...

cialis online cialis versus viagra reviews - buy cialis no prescription us

Anonymous said...

order cialis online no prescription buy cialis online with prescription - generic cialis mjy.blogspot

Anonymous said...

cialis online cialis generico - generic cialis mexico

Anonymous said...

cialis online cialis good price - cialis 20 mg price

Anonymous said...

buy tramadol overnight delivery tramadol dosage dogs 50mg - tramadol joint swelling

Anonymous said...

tramadol online pharmacy tramadol hcl no prescription - tramadol 10mg

Anonymous said...

tramadol online buy tramadol online cheap - buy tramadol forum

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol tramadol overdose management - is buying tramadol online illegal

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#96430 buy tramadol pay cod - tramadol no prescription next day

Anonymous said...

buy tramadol tramadol 50 mg dog dosage - buytramadol.eu

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#38471 high from tramadol - high with tramadol

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#91646 tramadol hcl 50 mg and alcohol - tramadol overdose yahoo

Anonymous said...

buy tramadol tramadol vs hydrocodone dosage - buy cheap tramadol overnight

Anonymous said...

buy tramadol overnight tramadol rx purchase - buy tramadol rx

Anonymous said...

buy tramadol where to buy tramadol online legal - tramadol 50 mg buzz

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#21906 tramadol 50 mg iv - tramadol for dogs incontinence

Anonymous said...

generic tramadol tramadol 50 mg duration - tramadol 50 mg buy online

Anonymous said...

buy ativan online ativan dosage back pain - ativan effexor withdrawal

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol tramadol hcl 50 mg pill identifier - buy tramadol online for dogs

Anonymous said...

ways to buy ativan online dosage of ativan for anxiety - ativan every 8 hours

Anonymous said...

order tramadol online overnight buy tramadol for dogs online - tramadol withdrawal buprenorphine

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#61301 long will 1mg xanax stay urine - much do 1mg xanax go

Anonymous said...

http://staam.org/#21236 order tramadol online legally - tramadol street value

Anonymous said...

buy xanax online other pills look like xanax - generic xanax imprint

Anonymous said...

buy xanax online best kind xanax bars - xanax on urine drug screen

Anonymous said...

buy xanax online drug klonopin vs xanax - xanax dosage erowid

Anonymous said...

buy xanax online xanax 3mg pills - xanax xr drug interactions

Anonymous said...

buy tramadol onlinereviews order tramadol overnight - buy tramadol online mastercard overnight

Anonymous said...

purchase ambien no prescription where can i buy ambien in canada - where to buy ambien cr

Anonymous said...

buy prescription tramadol without or where to buy tramadol online legal or tramadol online for dogs or buy tramadol in mexico or buy tramadol with a mastercard or order tramadol from canada or buy tramadol online overnight uk