Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, June 11, 2010

PASPORT MALAYSIA SUDAH IKTIRAF ISRAEL

بسم الله الرحمن الرحيم

Pasport Malaysia Sudah Iktiraf Israel | Boleh Pergi Israel


Pasport 32 mukasurat untuk 5 tahun


Satu negara yang tak boleh kita pergi iaitulah Israel.


Tapi kenapa kapal Zim Genova dari Israel boleh masuk Malaysia ?

"Lebih pelik lagi dilapor oleh rencana tersebut selain Zim Genova, kapal-kapal Zim lain yang berulang-alik ke Pelabuhan Klang ialah Zim USA (didaftarkan di Israel), Zim Kingston, Zim Monaco (pelabuhan terakhir: Pelabuhan Klang enam hari lalu), Zim Dalian dan Zim Lovorno (yang kesemuanya didaftarkan di beberapa buah negara lain).

"Mapim dan Shura terkejut bagaimana pula ada rundingan senyap hubungan perdagangan atau perkhidmatan pelabuhan dilakukan dengan syarikat perkapalan Israel dengan Malaysia. - Kapal Israel di Kelang bukti Najib APCO hipokrit

Hanief: Siapa dia timbalan menteri MITI (Minister of International Trade and Industry) ? Muka mangkuk ini banyak kali keluar di TV dalam misi selamatkan Palestin. Tapi? Apa sudah jadi? Berapa banyak produk negara Islam yang Mukhriz sudah bawa masuk berbanding kapal-kapal kargo Zim? Sudahlah Mukhriz. Kalau di Jepun menterinya sudah letak jawatan. Sebab itu Mukhiz jadi timbalan sahaja. Licik tak anak Mahathir ini? - hanief


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

0 comments: