Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, January 24, 2010

UNDI POS AKAN DIMANSUHKAN

بسم الله الرحمن الرحيم

PROJEK TIPU MELAYU: " Undi pos " akan dimansuhkan (mansuhkan namanya je la) .. pastu diganti dgn "pengundian awal". Bukti kerajaan BN dan SPR telus.. hehehehe..

UNDI POS BAKAL DIKENALI SEBAGAI PENGUNDIAN AWAL - malaysian insider

Sistem pengundian awal yang membolehkan pengundi berdaftar mengundi lebih awal, dan dua hari sebagai tempoh bertenang mungkin diperkenalkan dalam sistem pilihan raya di Malaysia.

Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Wan Ahmad Wan Omar berkata pihaknya sedang mengkaji kedua-dua sistem itu yang kini dilaksanakan di beberapa negara, termasuk Thailand dan Indonesia.
Menurut beliau, fokus utama SPR adalah untuk menggantikan konsep undi pos, sambil menambah kata apa yang telah dilaksanakan selama ini melalui undi pos sebenarnya adalah pengundian awal.

UNDI POS TUKAR JADI: PENGUNDIAN AWAL... SELESAI.. MALAYSIA TAK ADA UNDI POS.. RASUAH TUKAR JADI: KOMISEN… SELESAI.. MALAYSIA TAK ADA RASUAH… ROMPAK TUKAR JADI : AMBIL TANPA KEBENARAN… SELESAI… MALAYSIA TAK ADA ROMPAKAN… TIPU TUKAR JADI : MAKLUMAT TAK CUKUP… SELESAI…MALAYSIA TAK ADA KES TIPU….

woit… BANGANG… INI NAK MENIPU MELAYULAAA….kah kah kah..

woit… KENAPA TAK BUAT PERATURAN… UNTUK CALON GEROMBOLAN KIRA SAMPAI MENANG… kah kah kah

nota:
indonesia dan thailand pakai dakwat hitam kenapa tak nak ikut? takut gerombolan tak boleh undi berkali kali ke? kah kah kah - tukartiub


Nanti akan dikeluarkan fatwa - Dakwat hitam adalah ajen yahudi.. hehehe


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

2 comments:

anakmuaallaf said...

Umi rasa lah 2 x 5 = 5 x 2 mungkin mereka akan jawab 1 x 1 = 11 atau satu satu...

BUJANG SUSAH said...

heheehe... pandainya umi gua nih..