Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, January 28, 2010

BILA LIDAH UMNO MULA MENJILAT YB PAKATAN

بسم الله الرحمن الرحيم

Ternyata sekali walaupun berhadapan dengan tekanan daripada parti sendiri, Zulkifli ternyata istiqamah dalam mempertahankan pendiriannya dalam memperjuangkan Islam.

Zulkifli sanggup menanggung apa juga risiko termasuk dipecat daripada PKR ''kerana mempertahankan kalimah suci Allah daripada disiat-siat dan dicemar oleh golongan yang terlalu mempertuhankan politik.''

Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu ini tidak sanggup menggadaikan agama semata-mata kerana 'mempertuhankan politik.''

Pendirian itu ternyata berbeza dengan sikap Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sanggup melakukan apa sahaja demi politik. Ini jelas apabila dalam isu penggunaan kalimah Allah, Anwar mempertahankan bahawa ia berhak digunakan oleh bukan Islam. - Utusan Melayau

BS: Terperanjat hamba bila Utusan Meloya ni menyokong sambil memuji tindakan dari YB Pakatan Rakyat... hehehehe.. Tak pernah ada sejarah Utusan akan kata YB pembangkang ni baik atau ada membuat kebaikan. Sejak bila plak la Utusan dah bertaubat ni.. hehehehe... alaa zul.. awk masuk je la umno tu.. malu-malu plak.. tak payah nak susah-susah mencipta isu kononnya nak membela islam. kita orang tau lama dah lobang awak ni. Sementara tu mintak saudara zul tolong jawabkan sikit laa.. Apa tindakan saudara zul bila menteri saudara kata hanya sesetengah negeri saja yang non muslimnya tidak dibenarkan mengunakan perkataan "Allah" ni? Kenapa tak saman menteri saudara tu? ke sebab saudara dengan dia sama saja? "Allah" dipolitikan demi kedudukan dan pangkat je ? Ni belum sentuh bab rasuah dan riba lagi ni...

Hadith:
Abdullah bin Abbas r.a berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Sesungguhnya akan terdapat (akan ada) orang-orang dari umatku yang pandai (amat faham dan ahli) tentang urusan agama dan membaca Al-Quran, mereka berkata:“Kami datang kepada para Raja (pemimpin), biar kami memperolehi keduniaan mereka dan kami tidak akan mencampurkan mereka dengan agama kami.” Tidak terjadi hal yang demikian itu, seperti (umpamanya) tidak akan dapat dipungut dari pohon yang berduri melainkan duri. Demikian pula, tidak akan dapat diambil manfaat dari mendekatkan diri kepada mereka itu melainkan beberapa kesalahan belaka.
- Riwayat Ibnu Majah


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

11 comments:

anakmuaallaf said...

Hah Jang..tunggu lagi..terbalikkan biar kedua-dua tayar motornya naik atas..Nyah kau Zul..Buat malu orang Kedah je..Loyar yang burok..

BUJANG SUSAH said...

hehehehe.. ganasnya umi nih...

Anonymous said...

Fwd :
"Allah" dipolitikan demi kedudukan dan pangkat je ?

Ada bukti ke..?! Klu stkat ckp ikut sdp mulut & rasa jer x pyh ckp laa..

Mohamadazhan hjDesa said...

salam bujang

sian juga zul ni, knpa la jadi cmni...ana dulu pnya repek habis dia..

waris alam said...

ko nie bodoh agaknya...mempertahankan agama tue lagi baik dari ko menegakkan benang yang basah dalam politik kotor pkr

Jet said...

Oh,your blog is very nice .I really like it ^^!


..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥.
♥..♥  ╔══╦══╗╔╦══╗  ♥..♥
♥..♥  ╚═╗║╔╗║║║╔╗║  ♥..♥
♥..♥  ╔═╝║║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╔═╣║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╚═╣╚╝║║║╚╝║  ♥..♥
♥..♥  ╚══╩══╝╚╩══╝  ♥..♥
♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥


----------------------------------
Welcome to my website : http://9wallpapers.blogspot.com. This is a website where have a lot of beautiful wallpapers . Especially , all free !!!!

umno anjing said...

fuuuyooo... powernya anon dgn waris alam ni.. keh..keh..keh..keh... aku pun ingat tuan punya blog ni pun main tuduh melulu jer.. suka2 je nak mengata zul lebong ni... keh..keh..keh..keh.. tapi aku terperasan ada satu soalan yg mungkin zul lebong sebagai peguam ni pun x mampu nak jawab... apatah lagi si anon dgn waris talam yang terang2 berotak bebal ni kan... keh..keh..keh..keh..

fwd:
"Sementara tu mintak saudara zul tolong jawabkan sikit laa.. Apa tindakan saudara zul bila menteri saudara kata hanya sesetengah negeri saja yang non muslimnya tidak dibenarkan mengunakan perkataan "Allah" ni? Kenapa tak saman menteri saudara tu? ke sebab saudara dengan dia sama saja?"

Boleh ke encik anon dgn encik waris talam tolong jawabkan? atau sebenarnya korang berdua ni mmg x pernah tau perkembangan semasa? korang boleh tengok kat SINI.

keh..keh..keh..keh.. dasar pencacai umngok bodoh x sekolah...!!! yer la kan.. dah namanya pun org umngok bongok..!! kalau x bodoh bukan la pengikut umngok namanya... kah..kah..kah..kah...

~UmmU SoLehah~ said...

^^huhu~~

Anonymous said...

ciri2 utama yang mesti ada sebagai pengikut UMNO.

Mestilah seorang yang bodoh dan bangang tahap gaban.. kui kui kui


hahahha.. so untuk aweks2 kat luar sana kalau rasanya pakewe anda tu org umno segeralah ceraikan dia org.. sbb dia org ni semua spesis jantan yg bodoh nak mampos....!!! kan keh kuh..

izazin said...

ehem ehem UMNO kayo

Kanya Kulap said...

[-] Cerita Sex Dewasa - Malam Ultahnya Dewi
[-] Cerita Sex Dewasa - Sempitnya Memek ABG SMP
[-] Cerita Sex Dewasa - Adik Qu Merenggut Perawan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Anak Pembantu Qu Yang Memuaskan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Gara Gara Hujan Mendadak
[-] Cerita Sex Dewasa - Gadis SMA Berjilbab Dengan Pembantunya
[-] Cerita Sex Dewasa - Akibat Obat Perangsang
[-] Cerita Sex Dewasa - Nikmatnya Teman Catting_Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Tante IVONE Yang Janda
[-] kata kata
[-] Cerita Sex Dewasa Gadis SMA Berjilbab
[-] Cerita Sex Dewasa - Bidan Muda Yang Cantik
[-] Cerita Sex Dewasa - Tubuh Tante_Qu Memang Nikmat
[-] Foto Bugil - Gadis Bule Mandi Telanjang
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Berjilbab
[-] Foto Bugil - Belahan Dada Tante Nissa Hot
[-] Foto Bugil - ABG Cantik Di Kolam Berenang
[-] Foto Bugil - Memek Anak SMP Belum Berbulu
[-] Foto Bugil - Tante Silvia Di Grepe Memeknya Sebelum ML
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Lagi Pamer Memek
[-] Foto Bugil - Tante Sexy DI Kamar Mandi
[-] Foto Bugil - HOT dan Terpanas
[-] Foto Bugil - Pantat Montok
[-] Foto Bugil - Anak SMP Dengan OM om