Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, January 29, 2010

FRU LEBIH SAYANGKAN BABI DARI MANUSIA

بسم الله الرحمن الرحيم



Berita yang diterima dari Cyberboron dari pekarangan masjid Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM).

Berpuluh pelajar telah di tahan di pekarangan masjid UKM ekoran demonstrasi yang dilakukan oleh pelajar-pelajar UKM bagi membantah penangguhan pilihanraya kampus disana.

Setakat ini, dua trak FRU telah dipenuhi oleh pelajar-pelajar dan ramai lagi yang telah dipukul dan didera oleh pihak FRU.

Kami meminta seberapa ramai peguam-peguam, baik dari Pakatan Rakyat untuk turun membantu pelajar-pelajar ini.

Untuk bantuan guaman atau apa sahaja bantuan yang boleh diberikan…sila hubungi Tekong Manjong (012-5292340).

- perakexpress

FRU ni kalau perhimpunan pelajar, perhimpunan mansuhkan ISA, perhimpunan bersih, siap sembur air, gas pemedih mata, belasah dgn cota dan berbagai-bagai lagi dilakukan. Tapi bila orang cina kata "kalau lu berani lu robohkan la gua punya kandang babi !!!". Bodoh jer muka masing-masing.. Habis buah semua termasuk.



Kes kandang babi di melaka.. xder sorang pun cina yang kena pukul. xder seko babi pun yang terbunuh.. xder pun gas pemedih mata.. xder pancutan bahan kimia. tengok (foto) Siap boleh panjat atas JCB lagi tu.. FRU pun x berani buat apa-apa. Pastu blah macam tu jer. Dan akhirnya kes ini senyap sunyi. sesenyapnya kes enjin jet yang hilang dan kes pengunaan nama Allah.


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

11 comments:

am.shila said...

Mari kita tegakkan yang hak... Keberanian jelas terpancar dimuka2 "anggota" yang suka hanya ganyang melayu... tapi taku dgn bangsa lain sebab tu kita kena bersatu

siswi ukm said...

ana mmg x puas hati dgn prk ukm kali ini.. d sbbkn oleh sokonagn padu dr pnyokog pro ukm yg mbuak buak kali ini, pbg stratgi kotor d gunakn oleh pihak aspirasi.. YA ALLAH.. moga kbenaran stiasa mjadi milik kami... sbenarny pro ukm yg berhak mmenagi prk kali ini, namun... spt biasa la... pihak yg stu lg trus potog jalan n anda taw la ape yg tjadi yer...
ana ni mmg da hilag sbr da ni

UKM LAW STUDENT said...

come all of ukm students... speak out... stand out... we need d change... dont let them to fool us... democration is democration... we r democration. not the corrupt one... come mahasiswa ukm...
move 2gether lead d change...
ayuh....
jgn biarkn pihak ttentu menindas kita... da lme kita smua bsabar.. inilah masa yg tbaik utk mluahkn sgalanya...
PRO M UKM

Anonymous said...

Ni politik kampus atau politik kerajaan?

kenapa ada ayat "Kami meminta seberapa ramai peguam-peguam, baik dari Pakatan Rakyat untuk turun membantu pelajar-pelajar ini."??

Anonymous said...

sila betulkan fakta berkenaan tangkapan di masjid UKM. Hanya 2 org sahaja yg ditangkap dan kemudian dibebaskan. Tiada yg cedera. harap maklum

budak said...

to anonymous.. ini politk kampus.. mminta bntuan para pguam dr pkr sbb ktorg da taw yg pguam dr barisan krajaan x kan layan punyer

Anonymous said...

jangan hanya dengar dari 1 pihak.mula2 FRU x kacau pon.bila budak2 GM ni buat bulatan dan seolah-olah membelasah budak di tengah mereka, baru la FRU masuk campur.tu pon disebabkan ada budak GM sdiri yang panggil FRU tolong.semua ni aku nmpak dengan mata aku.so,jangan berkata-kata tanpa soal selidik

Anonymous said...

Mengapa FRU ada disana sedangkan mereka adalah pelajar.Nampak sangat pihak kerajaan suka memulakan provokasi.Kalau FRU tiada tak akan jadi begitu.Kepada semua pelajar saya minta berfikirlah secara berilmu jangan mengikut nafsu.Politik sepatutnya dibenarkan kepada pelajar universiti kerana politik adalah satu pilihan kehidupan yang tidak dapat dipisahkan dari pelajar.Kalau yuran yang dikenakan tinggi apakah yang akan terjadi kepada pelajar.Adakah pelajar tidak akan merasa kesannya.Pilihlah kerajaan yang dapat memberi satu kehidupan yang sejahtera bukan hanya laungan kosong tetapi menindas rakyat.Ibu dan bapa berhempas pulas mencari wang untuk perbelanjaan pengajian tetapi kerajaan hanya tahu mencari keuntungan disetiap cabang termasuklah pelajar.Banyak yang tidak sama antara kerajaan bn dan PR.Yang penting PRU13 tumbangkan bn dan hasilnya kita akan dapat setelah tiada lagi bn di Malaysia ini.Lima tahun kita beri mereka kuasa untuk mengaut hasil bumi negara dan natijahnya kita sendiri yang merasa.

Anonymous said...

sudahlah............!!! polis sial ni kan anjing BN!!! apa yg bn suruh buat semua dia buat. X payah nak marah anjing2 bawahan ni. Dia terpaksa patuh arahan ketuanya. suruh makan taik pun dia org makan. Walak x kena tempat. Korang jawab la kat akhirat nanti anjing....!!!!!

waris alam said...

paparan ko agak bodoh kali nie..FRU menjalankan tugasnya...jgn main ckp nk salahkan org ja...

Kanya Kulap said...

[-] Cerita Sex Dewasa - Malam Ultahnya Dewi
[-] Cerita Sex Dewasa - Sempitnya Memek ABG SMP
[-] Cerita Sex Dewasa - Adik Qu Merenggut Perawan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Anak Pembantu Qu Yang Memuaskan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Gara Gara Hujan Mendadak
[-] Cerita Sex Dewasa - Gadis SMA Berjilbab Dengan Pembantunya
[-] Cerita Sex Dewasa - Akibat Obat Perangsang
[-] Cerita Sex Dewasa - Nikmatnya Teman Catting_Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Tante IVONE Yang Janda
[-] kata kata
[-] Cerita Sex Dewasa Gadis SMA Berjilbab
[-] Cerita Sex Dewasa - Bidan Muda Yang Cantik
[-] Cerita Sex Dewasa - Tubuh Tante_Qu Memang Nikmat
[-] Foto Bugil - Gadis Bule Mandi Telanjang
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Berjilbab
[-] Foto Bugil - Belahan Dada Tante Nissa Hot
[-] Foto Bugil - ABG Cantik Di Kolam Berenang
[-] Foto Bugil - Memek Anak SMP Belum Berbulu
[-] Foto Bugil - Tante Silvia Di Grepe Memeknya Sebelum ML
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Lagi Pamer Memek
[-] Foto Bugil - Tante Sexy DI Kamar Mandi
[-] Foto Bugil - HOT dan Terpanas
[-] Foto Bugil - Pantat Montok
[-] Foto Bugil - Anak SMP Dengan OM om