Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, January 24, 2010

KHIR TOYO TAK KEBULUR JAWATAN MB?

بسم الله الرحمن الرحيم


Rumah khir toyol yang usang sama seperti rumah rakyat biasa.

Bekas Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Khir Toyo berkata beliau tidak berhasrat untuk memimpin negeri itu sekiranya Barisan Nasional (BN) menang dalam pilihan raya umum akan datang. Mohamed Khir berkata, walaupun keutamaannya adalah melihat BN menggulingkan Pakatan Rakyat dalam pilihan raya akan datang, namun beliau tidak berhasrat untuk kembali menjadi menteri besar. Katanya, beliau telah memberikan khidmat yang terbaik dalam tempoh lapan tahun semasa menjadi menteri besar dan beliau merasakan perlu ada calon baru diberi peluang untuk memimpin negeri elit itu.

“Saya bangga kerana selama tempoh lapan tahun saya memimpin negeri ini, Selangor berjaya mencapai status negeri maju.

“Negeri ini telah berjaya mencapai pertumbuhan ekonomi yang baik di bawah kepimpinan saya dan saya fikir sudah tiba masanya seorang muka baru diberi peluang untuk memimpin negeri ini jika Barisan menang dalam pilihan raya akan datang,” katanya kepada The Star semalam. - nuraflah


Rumah seorang rakyat selangor yang kaya raya.

NOTE: Bagus jugak mamat botox sorang ni. Dah puas cekik harta rakyat tau jugak dia rasa cukup. Dah selangor tu bukan BN yang perintah.. boleh la kata macam tu kan. Namanya pun toyol.. menipu dan merembat je la kerjanya.