Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, January 28, 2010

UMNO PEMBOHONG 1 MALAYSIA

بسم الله الرحمن الرحيم


(sila klik pada gambar agar dapat membaca dengan jelas).
Satu jemputan untuk menghadiri program motivasi kepada pelajar tahun 6 telah diadakan disebuah Kolej Matrikulasi di Pulau Pinang baru-baru ini. Program motivasi tersebut terbahagi kepada 2 sesi. Slot Motivasi pertama diadakan disebelah pagi dan dikhaskan kepada para pelajar manakala disebelah petang pula disebut sebagai Slot Motivasi Ibubapa/pelajar.

Tapi apa yang berlaku disebelah petang ialah..


“CELAKA BETOL..!! PARA IBUBAPA DAH KENA TIPU.. RUPANYA SLOT MOTIVASI KEMPEN UMNO JUARA RAKYAT..!!” - zulmamakpng


'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


Apa cerita ni? kes salahguna kuasa kerajaan Umno/BN di peringkat sekolah. Dua sekolah yang berlainan pada hari yang sama (24 Januari 2010/Ahad)?
1: ruangbicarapriamalaya
2: zulmamakpng

Persoalannya, apakah parti2 politik dibenarkan berkempen, membuat program parti di dalam kawasan persekolahan? apakah ia telah mendapat 'lampu hijau' daripada kementerian pelajaran? apakah ia satu bentuk pencerobohan kuasa oleh parti Umno dalam kawasan sekolah tanpa kebenaran pihak sekolah/kementerian?

Apakah wujud juga ditempat2 lain??..jika ada, harap 1Malaysia tampil kehadapan dedahkan salahgunakuasa dan penyelwengan Umno/BN !

Minta menteri berkenaan jawab!!!.. - Pria Malaya


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

1 comments:

Mohamadazhan.com said...

UMNO dah terdesak dah tu....