Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, January 24, 2010

NAJIB PENAKUT

بسم الله الرحمن الرحيم

Takut Juga Kera...jaan Dengan Blog PR - DAYUS...!!!!



Saya mempunyai maklumat yang boleh dipercayai bahawa lawatan ke India baru-baru ini oleh Najib dan delegasi Kerajaan (UMNO / BN) tujuan utamanya adalah untuk merekrut secara kontrak profesional IT dan hacker dari India selama 3 tahun . Dianggarkan bahawa lebih daripada 200 orang akan direkrut dan dibayar RM300 juta setahun.

Tugas mereka hanyalah untuk mengancam, memintas dan melumpuhkan blog-blog yang menentang kerajaan.

Oleh kerana Media Perdana dikuasai dan dikawal kerajaan manakala Internet dan blog-blog terletak diluar kawalan atau tidak dapat dikawal oleh kerajaan, kali ini Najib dan UMNO/BN yang telah kehilangan arah akan berusaha habis-habisan untuk melemahkan blog-blog anti-kerajaan dengan bantuan profesional IT dan hacker dari India untuk menghantar virus dan trojan ke alamat IP individu melalui pembekal perkhidmatan Internet Celcom dan TMnet .

Najib, Hishamuddin dan Rais Yatim, bersama dengan beberapa Menteri Kabinet UMNO / BN telah mengadakan rundingan tertutup dengan CEO - CEO dari Telekom dan Celcom untuk membincangkan perkara ini sebelum Najib berangkat ke India.

Tujuan mereka ialah untuk mempengaruhi kata laluan masuk, akses penerbitan tempatan, sistem melambatkan sistem, bahkan hingga memusnahkan data- data di dalam hard disk jika ada yang mengakses blog anti kerajaan dan juga menghalang laman-laman blog daripada menyiarkan berita-berita yang buruk tentang kerajaan.

Perkara ini tidak akan melibatkan blog-blog pro kerajaan kerana pemintasan akan dilakukan berdasarkan alamat IP dan POP Proxy individu. Jadi, jika anda mengakses blog pro-kerajaan, anda tidak akan terjejas.

Najib dan UMNO / BN akan memastikan bahawa Rakyat Malaysia tidak akan dapat mengakses berita dari sebarang portal-portal dan juga blog-blog anti-kerajaan dan laman tersebut tidak akan dapat menyiarkan sebarang berita yang benar tentang salah laku rasuah mereka dan strategi untuk menggulingkan Prakatan Rakyat di Internet .

Rais Yatim, Muhyiddin dan Hishamuddin baru-baru ini telah menyentuh mengenai Blogs, Facebooks, dan Twitters yang dikatakan boleh menghancurkan budaya kita.

Selain itu mereka juga merancang untuk membenarkan polis dan tentera untuk membuat permohonan bagi memiliki Mykad , sudah pasti tujuannya ialah bukan kerana subsidi petrol dan kegunaan lain tetapi sebagai pengundi UMNO/BN dalam pilihanraya yang akan datang.

Isu Kalimah Allah baru-baru ini juga dirancangkan oleh Najib dan UMNO untuk memperolehi lebih banyak sokongan Melayu.

Ini menjelaskan bahawa Najib dan UMNO akan mencuba segala cara untuk kekal berkuasa untuk terus merompak kekayaan Negara untuk jangkamasa yang lebih lama.

Khutbah-khutbah jumaat dan juga ceramah Ugama telah diarahkan agar menekankan tentang isu Kafir untuk tahun 2010 dan 2011 juga bertujuan untuk mendapatkan kembali sokongan masyarakat Melayu Islam terhadap UMNO.

Membeli ahli politik ,wakil-wakil rakyat dan pengundi dari Pakatan Rakyat juga merupakan sebahagian daripada rancangan mereka untuk melemahkan Pakatan Rakyat sehingga mereka boleh tetap berkuasa.

Mereka juga mempunyai rancangan untuk meningkatkan pendapatan dan elaun semua kerabat diraja secara diam-diam, untuk mendapatkan sokongan mereka untuk tetap berkuasa.

Sumber: Anak Sungai Derhaka & MalaysiaToday.


Andai kata berita ini benar, jadi gua cabar kera..jaan barisan nazional yang korup supaya berlawan secara anak jantan... jangan jadi DAYUS...!!!!

Dan kepada Kerajaan Negeri Pakatan Rakyat, gua dah beberapa kali suarakan dalam blog ini, sila kaji peruntukkan undang2 dari segi penjualan akhbar2 pencacai. Jika ianya bersesuaian untuk di adakan sekatan jualan akhbar mereka... maka usahakanlah sekatan jualan akhbar pencacai dalam setiap negeri Kerajaan Pakatan Rakyat.

Lumpuhkan sistem media mereka, selagi media mereka dapat mempengaruhi masyarakat setempat selagi itulah usaha untuk menjahanamkan umno/bn amat sulit sekali. Kerana instrument mereka bukan sahaja dari sokongan media cetak, malahan meliputi media elektronik, semua agensi dan jabatan kerajaan termasuk polis, sprm, mahkamah dan segala jenis mak nenek yang telah selama 50 tahun di doktrinkan mengikut acuan mereka. Amat sukar sekali untuk di ubah.

Strategi lawan dengan strategi, tingkatkan tekanan kepada umno/bn. Janganlah jadi lembab untuk bertindak. Selama mana hendak bertahan..., mulakanlah serangan... biar semua rakyat tahu betapa jijiknya umno/bn selama ini.

- ISA


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

8 comments:

Unknown said...

Kalau benar begitu, nampaknya Malaysia sudah dirasuk pengaruh Komunis!

Blogger said...

kalau dah terdesak apa cara sekali pun sanggup mereka lakukan...tak heran lah kita akan banyak isu pembankang kat tv sikit hari lagi

Mohd said...

PAS ini kalau nakkan sokongan orang Melayu Islam sepenuhnya senang sahaja!
Berhentilah bersengkokol dgn PKR yg jelas berpaksikan Yahudi dan diketuai oleh seorang peliwat tegar.
Berhentilah bersengkokol dgn DAP yang jelas adalah ejen S'pura dan Cina Komunis yg cauvanis.
Insyallah.

Anonymous said...

Habis tu umno bersekongkol dgn MCA, MIC, GERAKAN dan semua parti komponen BN tu islam ke Mohd?

~UmmU SoLehah~ said...

^^men kasaq btol kerajaan ni..blog pon nk kne entam jugak ke..

tkot sgt la tu 'kesengaLan' terserlah T____T

Nur Farhana Adnan said...

kalo dari jermen pon kene gak ke:-s
isyk3..teruk tol..abes demokrasi kepala otak najib la maksudnye... :(

Khairul said...

India? Hacker dari india? hahahahah

Hacker/pakar IT dari india hahahaha

what a joke

umno anjing said...

kah..kah...kah..kah... betul la mr Kambing.. lawak sungguh entri nih... mcm cerita kambing makan DDR3 RAM... kah..kah..kah..kah....... ingatkan umno anjing jer yang tau menyalak sana sini.. rupanya kambing pun dah pandai menyalak... keh..keh..keh..keh....