Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, April 26, 2009

"YES...PAS FOR ALL BUT NOT TO IBRAHIM ALI..!!!!!!!!"

Posted on Sunday, April 26 @ 03:22:50 MYT by Reformis
Oleh usinwafer

"
"Sertai UMNO? Ibrahim Ali buat keputusan JUN ini.."

Begitulah salah satu tajuk akhbar online mstar.com.my pada 25 April 2009 yg melaporkan dimana Ahli Parlimen Pasir Mas itu akan membuat satu konvensyen khas pada 6 JUN ini..

"Jika mereka (pengundi Pasir Mas) mahu saya masuk parti Umno atau PAS saya akan mempertimbangkan opsyen berkenaan demi kebaikan mereka (pengundi)," katanya.



Pendapat peribadi saya kepada ahli-ahli Pas Pasir Mas janganlah "terkena patuk ular didalam lubang yang sama" lagi..biarlah ahli UMNO dan penyokong-penyokongnya memberi opsyen utk beliau "rujuk" sekali lagi dengan UMNO..

"YES...PAS FOR ALL BUT NOT TO IBRAHIM ALI..!!!!!!!!"

Sebenarnya Ibrahim Ali dah terliur dengan melihatkan bekas "BOS"nya dah rejoin UMNO...so utk menunjukan beliau adalah "PENGAMPU TERHEBAT"..sudah semestinya beliau ingin membantu bekas "BOS"nya menajamkan kuku dan mencengkam Kabinet One Malaysia seterusnya meletakan Malaysia dihujung kuku bekas "BOS"nya kembali..

"AWAS !!!!!"..berbahaya org ini jika senang lenang didalam PAS....silap hari bulan akan ada pula golongan pro-ibrahim ali dan golongan anti-ibrahim ali didalam Muktamar yg akan datang ini...sudah tentu media pro-BN/UMNO yg dikepalai Utusan Meloya akan menimbulkan isu ini dah seterusnya mencanangkan perpecahan didalam PAS...

Jaga-jaga nooo!!!...http://apadianie.blogspot.com


BUJANG SUSAH: Ibrahim ali ni terkenal dgn kelantangannya mempertahankan hak melayu. So pak berahim xnak ke ulas tentang ekuiti 30% melayu yg telah dihapuskan? Sudah la pak berahim.. xpayah la berpolitik. X menguntungkan sapa2 pun. Org UMNO pun dah benci hang... dok rumah jaga cucu jer laa.. lupakanlah politik hampas awk tu..

0 comments: