Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, April 30, 2009

SURUH RAKYAT BERJIMAT, TPM GUNA ROLL ROYCE



CAKAP TAK SERUPA BIKIN...Kenderaan yang membawa Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin keluar dari kediaman Ketua Menteri Sarawak Tan Sri Abdul Taib Mahmud di Demak Jaya di sini, semalam, selepas menziarahi jenazah Puan Sri Laila Taib. Laila, 68, meninggal dunia pada 3.45 petang semalam.

Ketika berdentung dentang para pemimpin Umno bercakap soal penggunaan kereta rasmi Proton Perdana, kereta rasmi Timbalan Perdana Menteri adalah Roll Royce. Harga sebuah Roll Royce boleh beli sehingga 10 buah Proton Perdana eksekutif.

Inilah agaknya dikatakan pembaharuan dalam Umno@BN dan dasar jimat cermat yang sering diperkatakan. Apa komen Datuk Zamry Abdul Kadir kononnya menjual Toyota Camry yang dibeli kerajaan Pakatan Rakyat untuk menjimatkan duit rakyat dengan menggunakan Proton Perdana.

1 comments:

Anonymous said...

Amiable fill someone in on and this enter helped me alot in my college assignement. Say thank you you on your information.