Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, April 23, 2009

Dimanakah Puteri Zainah ?????? -malaysiakini

Masihkah kita ingat setiap kali menerima PM baru pasti negara ini menjadi tumpuan pemimpin dunia menghantar ucap tahniah..... Namun bila Najib naik jadi PM berlaku sebaliknya seperti Malaysia tiada di mata dunia.

Maka media tempatanlah yang main peranan hebat puja Najib. maka bukan sedikit ruang kononya eksklusif ....interview Rosmah, Toh Puan Raha (mak Najib)...

Tapi kenapa tiada media yang nak interview janda Najib Puteri Zainah. Bukan sedikit masa yang mereka hidup bersama, sehinggalah Rosmah datang membomohkan Najib. Tentu banyak cerita menarik juga boleh diceritakan Puteri Zainah isteri pertama Najib.

Selepas bertemu Rosmah, Najib tiba tiba gila dengan Rosmah sehingga sanggup menuduh isteri pertamanya ada penyakit gila babi. Tuduhan ini disiar di media dan disebut di mahkamah untuk memudahkan proses cerainya. Rosmah pula pada ketika itu isteri orang telah juga meninggalkan suaminya dan mendesak cerai dengan membayar tebus talak yang tinggi nilainya.

Persoalanya kini sudahkah Puteri Zainah pulih kerana 'gila babi"...? benarkah Puteri Zainah gila babi atau sengaja dituduh Najib untuk memudahkan cerai atau memang dia terkena buatan sihir angkara Rosmah..?

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/

Bujang Susah:
Klau aku plak lain sikit soalannya. yg aku nak tanya "dimana abodolah?". Wartawan x berminat ker nak tanya dia apa2 tentang isu semasa skrg ni? Selalunya bila PM baru menaiki takhta, sudah menjadi adat mantan PM akan dikejar oleh wartawan untuk memberi apa2 ulasan tantang isu semasa ataupun komen beliau berkenaan kerajaan baru. ni nampaknya senyap jer.. ke dah kena kurung dgn jin? hihihi... Alih2 tun maha pandir plak yg menyalak2 ...

Teringat aku satu kalimah power yg dilontarkan oleh abodolah ni bila rakyat bangun menentang pemerintahannya yg lemah.. "SAYA PANTANG DI CABAR" . Rupanya org2 umno dan timbalannya sendiri yg tendang dia masuk gol... wakakakakaa... dah kena la tu .. penyamun tipu penyangak..

2 comments:

anak posmen chemor said...

huhu.."Sy pantang dicabar" tu quote paling best,sbb rakyat menyahut cabaran Lah..dan dy terime kekalahan paling memalukan dlm sejarah Perikatan dan Barisan Nasional :)

Anonymous said...

ya betul.... huhuhu