Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, February 25, 2011

HIMPUNAN MEMBANTAH KEKEJAMAN KOLONEL GADAFY

بسم الله الرحمن الرحيم



Jumaat ini jam 2.30 petang – sesudah jumaat.
Sila berkumpul di hadapan kedutaan Libya
No : 6 Jalan Madge off Jalan U Thant
(dekat kedutaan Amerika)

Hentikan pembunuhan rakyat Libya!

Perhimpunan ini akan di ketuai oleh:
Saudara Mat Sabu
Yb Nurul Izzah
Dr. Syed Azman
Yb Tian Chua
Yb Dr. Nasir
Wakil-wakil Ngo

Note: Turun jangan tak turun...!!!


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

4 comments:

Kamal Sanusi said...

Pastikan anda membawa baju hujan utk mengurangkan kesan air kencing kimia dari semut kepala merah.


Wakakakakakaka..................

Anonymous said...

air kencing semut xpe jgn air kencing rosmah dah la.. kompom sebaldi wakakakkaa

Hanz Newman said...

Hati-hati di jalan raya! Senyum & mesra sikit dgn FRU@PGA tu, inshaallah diorang akan paham & lunak sikit .. jangan la emo sangat.

aimaniman said...

hie..
memang patut depa bertindak..
ni citer dr kawan yg anaknya blajar medik kart Mesir... bab mayat nak buat blajar memang banyak tp bab facilities ksian.. coz.. negara kaya ngan minyak tp pemimpin plak buat harta.. sampai gaji lecturer lebih sikit drpd loan/biasiswa student malaysia.. x ke haru?? insyallah orang tertindas akan menang..