Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, December 24, 2010

USHAR MAK ROGOL ANAK

بسم الله الرحمن الرحيم

Padah ‘makan’ bakal anak tiri



PETALING JAYA: Sepuluh hari sebelum bernikah dengan si ibu, seorang bakal bapa tiri ‘durjana’ tergamak merogol anak wanita itu yang berusia 15 tahun, lima tahun lalu.

Akibatnya, tertuduh, Hamdan Ahadluddin, 49, dijatuhi hukuman penjara 10 tahun dan enam sebatan oleh Mahkamah Sesyen, di sini, semalam selepas mahkamah mendapati tertuduh yang membela diri sendiri gagal menimbulkan keraguan munasabah terhadap kes itu.

Hakim Rozina Ayob dalam penghakimannya berkata, isu utama berbangkit dalam pembelaan tertuduh berkaitan bukti alibi yang dikemukakannya di mahkamah.

“Tertuduh dalam keterangannya menafikan berada di tempat kejadian dengan mengatakan dirinya berada di tempat kerja, bagaimanapun daripada keterangan saksi utama iaitu mangsa dan ibunya, mahkamah mendapati bukti berkenaan sebagai hanya penafiannya semata-mata dan bukan keterangan yang meyakinkan,” katanya.

“Pengecaman yang dilakukan mangsa serta keterangannya mengenai kesan koyak pada selaput daranya adalah konsisten dan disahkan pakar perubatan dan lebih meyakinkan. Oleh itu, mahkamah mendapati tertuduh bersalah dan disabitkan ke atas kesalahan,” katanya.

Bagi tuduhan pertama, Hamdan yang mendakwa dirinya sebagai bekas Setiausaha Umno cawangan Taman Aman, di sini, didakwa cuba merogol mangsa yang ketika itu berusia 15 tahun di sebuah rumah di Lembah Subang, kira-kira jam 2 petang, pada November 2004.

Manakala tuduhan kedua, dia didakwa merogol mangsa di lokasi sama seminggu sebelum Aidiladha, jam 2 petang 21 Januari 2005. - mymetro

Note: Setiausaha Umno cawangan Taman Aman... Kah..kah..kah..kah... kalau ini fitnah sila saman Mymetro... kah..kah..kah..kah...

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

6 comments:

N@3iL@ AhM@D N@3iR said...

macam2 gila manusia sekarang....moga diberi petunjuk dan hidayah...tp padan kan muka perogol tu...apa xsebat je 20kali biar dia rasa...

Adylia Qarissa said...

bila syaitan menguasai diri....

zuraimi said...

bila umno menguasai diri... hahaha...

ini lah jadinya....

Anonymous said...

koyak ler buntut dalam jel tu karang wa ka ka ka ka

Anonymous said...

tu la, bior koyak isi kulit dia, rasekan! tu la, otak dia sejak azali kat lutut. hak hak hak

Anonymous said...

koyak buntut tuh bkn disebabkan dek rotan panjang wehhh,tapi rotan kontot... ala-ala hukuman sula gitu waka ka ka ka ka ka