Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, August 22, 2010

BERGEMBIRALAH WAHAI WANITA

بسم الله الرحمن الرحيم



Ustaz Muhammad Kazim Elias - Bergembiralah Wahai Wanita.


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

3 comments:

noorlara said...

Assalamualaikum,
Akak kat Ipoh ni selalu gaks mengikuti ceramah ustaz Kazim tu, dulu masa di PTG setiap hari jumaat, bila dah pindah opis ni je dah jarang sikit.

Senang jadi pompuan, mudah nak masuk surga tapi lelaki lah menjadi tunggak uatama dalam membimbing dan mempastikan cara hidup perempua perempuan dalam hidup meeka menjalankan cara hidup berladaskan Al Quran dan al Sunnah.
Selamat menjalani ibadah puasa Ramadhan

Anonymous said...

sronoknye kalu dpt join ceramah camni..

:'(

Kunang-Kunang said...

Salam Bujang Susah,

Terima kasih, seronok dengan ceramah ni. Walaupun singgah banyak juga pengajaran yang diperolehi.