Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, June 28, 2010

UMNO PERLU UAR-UAR KELEMAHAN PEMBANGKANG: MOHAMAD HASSAN -melayau

بسم الله الرحمن الرحيم



Pemimpin dan ahli UMNO perlu menguar-uarkan semua kelemahan parti pembangkang agar rakyat tahu tembelang mereka, kata Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Sembilan, Mohamad Hasan.

Di samping itu, katanya, pemimpin UMNO yang menganggotai Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) serta dilantik Anggota Majlis Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) perlu lebih lantang menyuarakan isu-isu disuarakan rakyat kepada pentadbiran kerajaan.

"Langkah berkenaan akan meningkatkan sokongan dan kepercayaan rakyat terhadap UMNO selaku parti yang menjaga kesejahteraan mereka," katanya.

KAH KAH KAH..

woit… RAKYAT NEGERI SEMBILAN TAK PERLU DI WAR WAR KAN… kah kah kah.. woit… SATU NEGERI SEMBILAN TAHU … MALAON INI BAWA DUIT LARI KE LUAR NEGARA…kah kah kah.. woit… SATU NEGERI SEMBILAN TAHU… ABANG MALAON INI KAKI REMBAT HARTA RAKYAT…kah kah kah.. woit..TAK PAYAH WAR WAR KAN....KJ AKAN BAKAR BUNTUT MALAOAN INI... kah kah kah.. woit... TAK PAYAH WAR WAR KAN.... MAT ISA TUNGGU MASA NAK TIBAI MALAON INI...kah kah kah.. woit… TAK PAYAH WARWAR KAN PEMBANGKANG…. JAGA TEPI KAUM KELUARGA SENDIRI…kah kah kah.. woit… RAKYAT NEGERI SEMBILAN TUNGGU MASA NAK MELUDAH DALAM TEMPAYAN… kah kah kah..BILA DAH PENUH AIR LUDAH DIDALAM TEMPAYAN… NAK BENAMKAN MALAON INI… kah kah kah -TT

Note: Inilah bodohnya seorang yg diangkat sebagai pemimpin.. boleh pula suruh penyokong2nya meuar-uarkan keburukan orang lain. Sepatutnya suruhlah penyokong dia tegur atau suarakan segala keburukan atau salahlaku yg umno buat agar parti mereka tu menjadi parti yg lebih baik dimata masyarakat. Macam ni punya bangang pun boleh jadi Menteri Besar ke? Jahanam malaysia..!!!

Daripada Abu Hurairah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda: Akan datang kepada manusia tahun-tahun yang penuh muslihat, di mana akan dibenarkan padanya orang yang berdusta, dan akan didustakan orang yang benar. Akan dipercaya orang yang berkhianat, dan akan dituduh berkhianat orang yang terpercaya. Serta akan bertutur padanya Ruwaibidhah. Maka ada yang menanyakan: Apa itu Ruwaibidhah? Dijawab baginda s.a.w. : Iaitu, orang yang bodoh dan hina ditugaskan menangani kepentingan umum. - Riwayat Ibn Majah.


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

1 comments:

cat jotun said...

jazakumullah, untuk infonya semoga terus bisa tebar manfaat buat sesama