Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, June 11, 2009

NI KERJA SAPE NI ?



Salam..

Aku malas nak tulis panjang2. Cuma aku nak tanya, apakehalnye ni ..? Tentera boleh mengundi dua kali ke? undi tempat sendiri guna IC awam, pastu undi pos guna IC tentera... ? Setahu aku ramai kawan2 aku yg jadi tentera bgtau kat aku. Seumur hidup dia org x pernah tengok kertas undi pun. So siapa yg pangkahkan? Nak balik mengundi kat tempat sendiri confirm la x boleh. Xkan semua tentera nak ambil cuti. So siapa yg undikan untuk mereka? yg terbaru ni plak ..


Dewan Pemuda PAS Negeri Johor telah membuat satu laporan Polis di Balai Polis Skudai, Batu Sepuluh Johor Bahru berkaitan dengan penemuan 14 keping kad pengenalan bersama beberapa keping kad perwakilan UMNO oleh Sdr Za’aba Bin Haji Ibrahim, Ketua Pemuda PAS Kawasan Pulai pada 6 Jun 2009 lebih kurang pukul 6.15 petang di tempat pembuangan sampah berdekatan Taman Dahlia, Tampoi.

Info penuh dan gambar click DISINI

0 comments: