Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, April 16, 2009

MALAYSIA MENGUNDUR KEBELAKANG

Mahkamah bebaskan MB dan 6 Exco BN/UMNO-pakkaramu

Malaysia ni dah jadi zaman apa ni? aku dah rasa x tentu hala dalam kehidupan aku ni. mahkamah buat keputusan ke umno yg buat keputusan ni. hakim ni dulu x sekolah undang2 atau dulu dia ni seorang bekas tukang kebun sekolah rendah jer?
Kerajaan umno ni dia rasa dia berjaya membodohkan rakyat. Tp satu yg dia lupa, dalam kegairahan dia untuk merampas kuasa, seluruh dunia sedang memerhati. Klau mcm ni la manusia yg nak jadi hakim, nak jadi pemimpin.. kita sama2 tunggu la malaysia ni jadi mcm somalia. Klau mcm ni la pemerintah serta hakim kat malaysia, kita sama2 tunggu la pelabur lintang pukang lari dari malaysia.
Lepas ni semua rakyat malaysia xder kerja, tanam kacang jer belakang rumah. tu bagi yg ada tanah. klau yg xder tanah, tanam la padi atas bumpung rumah (saranan tun abodolah semasa jadi perdana menteri dulu). Yg tinggal kat reban burung merpati (rumah flat), tanamlah sayur kat ruang tamu, bilik dan tandas.

Bagussss.... malaysia boleh... Blah....

3 comments:

~PakKaramu~ said...

sALAM,

jANGAN LUPA PULAK PELAJARAN TU !

SRISUFI said...

seseorang/ sesebuah bangsa yang tidak mahu belajar sejarah, akan didera dengan melakukan kesilapan yang sama berkali-kali.
-George Santayana-

teruskan menulis

BUJANG SUSAH said...

Salam... terima kasih pak.. thanks TM