Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, April 3, 2011

FARAHANA JAMALUDDIN BANGANG

بسم الله الرحمن الرحيم

Wan Azizah, Nurul Izzah perlu bersumpah laknat

KUALA LUMPUR 1 April - Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail perlu melakukan sumpah laknat dengan segera bagi menafikan 'pelakon' dalam video seks yang didedahkan oleh trio 'Datuk T' itu adalah suaminya.

Tindakan itu perlu dilakukan kerana pihak polis telah mengesahkan video yang memaparkan aksi seks seorang lelaki yang wajahnya mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah tulen.

Pengarah Kebangsaan Jaringan Melayu Malaysia (JMM), Farahana Jamaludin berkata, jika Dr. Wan Azizah gagal berbuat demikian, ia bererti Presiden PKR itu bersuhabat dengan suaminya bagi menutup kebenaran skandal video seks tersebut.

Farahana juga menggesa Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah mengambil tindakan yang sama jika yakin bapanya tidak terlibat dengan skandal itu.

"Dr. Wan Azizah dan Nurul Izzah perlu membersihkan diri daripada persepsi bahawa mereka sebenarnya bersubahat bagi menutup kebenaran dalam isu video seks demi kepentingan politik.

"Kegagalan bersumpah memberi gambaran yang mereka cuba menyelamatkan Anwar meskipun bukti tidak berpihak kepada ketua pembangkang itu," katanya dalam kenyataan akhbar kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Hari ini, Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar mengesahkan video seks yang didakwa melibatkan seorang pemimpin parti itu adalah tulen dan rakaman video tersebut akan diserahkan kepada Peguam Negara dalam masa terdekat.

Pengesahan itu sekali gus menutup tuduhan pihak pembangkang kononnya video yang memaparkan aksi seks pemimpin kanan pembangkang tersebut telah dipalsukan bagi membunuh karier politik individu berkenaan.

Mengulas lanjut, Farahana berkata, jika Dr. Wan Azizah dan anaknya sanggup melakukan sumpah laknat, ia membuktikan kepada masyarakat bahawa mereka adalah pemimpin yang berintegriti dalam menegak kebenaran.

"Ini penting bagi melayakkan Dr. Wan Azizah dan Nurul Izzah menganggotai suruhanjaya diraja jika ia ditubuh oleh kerajaan kelak," jelasnya.Sumber:UM Online

Note: Kah..kah..kah..kah.. Farahana ko ingat Wan Azizah dan Nurul Izzah tu kaki tengok filem blue ke? kah..kah..kah..kah.. Nak bersumpah apa? Orang ni kalau sekolah tak habis memang macam ni.. Ismail Omar tu kata video tu tulin tapi dia tak kata pelakon dalam video tu adalah Anwar Ibrahim.. tu pun tak faham ke? Abis tu kalau orang kata dalam video tu bapak ko macam mana? Kah..kah..kah..kah.. sengal..!!! Suruh sekolah malas.. dah besar jadi bo*sia.. aurat pun tak pandai nak tutup ada hati nak ustazah.. kah..kah..kah..kah..


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

24 comments:

pakwe said...

kalau bapak dia msti dia terjun banguna..harharhar

dyea irdina said...

dah reda pompuan apa kenama tu..ha ummi hafilda..kuo lagi pompuan baru gula2 ameno...mcm2

Amuraria said...

SAH NI SEKOK AHLI TOTOK PARTI SEKUTU APCO ARUS JAHILIAH HE HE HE!

http://aniesandyou.blogspot.com said...

org yg x fhm makna antara video tulen dgn pelakon tulen mmg layak digelar 'ngok'!

zmah said...

Kenapa....??? Mereka buat begini???

tinta da'ie said...

aku dlu belajar syariah dan undang2..xde pulak dlm silibus pengajian aku, kes belum dibawak perlu bersumpah dah..tup2 yg kena sumpah lak, isteri dan anak2..klu xmahu bersumpah nt dikira subahat..apa jenis org ni..

ni lah klu org jahil pun nk bg kenyataan..

sesat dan menyesatkan betul..

dia ni bukan bangang..tp bengong...

Anonymous said...

Betina tu bohsia ke? Patut cakap macam sial. Kalau tak faham dan tak tahu pasal agama Islam elok lah diam bangang punya betina.
Cam mana pun esok gua mahu cari dia nak buat video iras macam dia... bangsat punya betina!

Anonymous said...

aku tengok muka betina ni pon aku dah nak muntah .apa punya betina lah nak cakap pasal video diri sendiri pon tak betul

Ariffin Khomeini said...

siapa perempuan ini? adakah dia terlalu special sehingga komen dia diberi perhatian.

Ariffin Khomeini said...

siapa perempuan ini? adakah dia terlalu special sehingga komen dia diberi perhatian.

PUPPETS said...

eeeheee betoi tu pin, sapa ntah pompuan neh,POP ULAR kah dia?.... he he

Farahana Jamaluddin said...

woi hang semua x kenal aku ke. Aku ni Pengarah Kebangsaan JMM la (Jalang Melayu Malaysia) Hangpa semua buat aku mcm sampah je

yes said...

Assalamualaikum Farhana,
Jangan lekas melenting, fikir dulu apa yang Farhana telah katakan. Apa rasa Dr wan dan Nurul bila Farhana berkata begitu. Sekarang apa pula rasa Farhana apabila masyarakat menuduh yang bukan bukan terhadap Farhana. Mak cik harap Farhana dapat pengajaran dari peristiwa ini.
Mak cik nampak dari gambar Farhana bahawa Farhana ni cantik wajahnya, mak cik doakan agar budi bahasa juga demikian.
Your last comment tentang who you are itu memang kurang bijak, kemungkinan juga di tulis oleh orang lain.Jika demikian sabar sajalah.

cik sue said...

Melayu yang dah layu budak perempuan ni. Jahil, fasiq dan bebal. Buat ajaran atau syariat baru iaitu sumpah laknat. Sumpah laknat hanya dalam masalah li'an aja.

Mencari kebenaran politik said...

farahana ni la yang mengatakan Tuan Guru Nik Aziz sebagai sesat..

bodoh punya perempuan... berani sungguh ko mengata ulamak...

semoga mendapat hidayah kelak..
amin..

Anonymous said...

BZ..

Ini jenis spesis betina yang tak ada
'value'.Tengok muka dan tingkahlaku
saja dah boleh f***.

Allah Maha Adil said...

org cm main2 je sumpah laknat ni...Allah cuma xnak tunjuk lg...eaiii kalau kta gerun nk sebut Allah melaknat kte kan...ini senng ajer...ckit2 pegi buat sumpah laknat...ckit2 sumpah laknat...Allah Maha Besar...Allah Maha Melihat...jgn main2 aniaya org...bukan aib org....nnti Allah buka aib kter

Fahmi Ismail said...

Akhir zaman..fitnah memang dah berleluasa

GABAI said...

BEBAL JUGA PENJILAT PAKATAN HARAMJADAH NI

FARHANA SURUH DEPA BERSUMPAH LAKNAT KALAU NUAR TAK BUAT - SIMPLE KAN, BUKANNYA SUSAH PUN

KALAU NUAR TAK BUAT, RILEKS LA APA TAKUT - SUMPAH KES SAIFOL PUN TAK BUAT, ALASAN MACAM2

BLOGGER PENCACAI NI PI DOK TAMBAH TAMBAH PULA.

CAKAP BAB ISLAM BERDEGAR2, BUAT CARA ISLAM TAK MAU PULA

Tokan said...

“Serulah (manusia) kepada jalan Allah dengan hikmah dan pelajaran yang baik dan sanggahlah mereka dengan cara yang lebih baik" [An-Nahl : 125]

muara said...

Itulah cakap orang yang tak kenal tangga masjid dan tak pernah mengadap ustaz untuk belajar agama!
Islam kata kalau nak tuduh orang berzina kena bawa empat orang saksi.
Kalau orang yang buat fitnah itu gagal bawa saksi dia pula yang kena hukum 80 sebatan kerana buat fitnah dan samapai bila-bila dia tidak boleh dijadikan saksi.......

Belum lagi terbukti dan satu fitnah yang paling busuk didalam dunia..., jijik dan habis melampau.., inilah bahananya bila dari kecil hingga tua makan hasil haram.....

sena-kun said...

bangang punya pompuan..

umi hafilda said...

org umno kan mmg munafik. sikit2 sumpah. sikit2 sumpah. perangai mcm budak2.. woi gabai babi bangang dah klau ko sodok bontot rosmah pastu ko sumpah kata x buat selesai je la masalah eh? contohnya kalau mak ko pegi masjid, kerana aku nak menghina mak ko kerana aku nak fitnah mak ko pastu aku bersumpah dgn nama Allah kata aku nampak mak ko tengah menyundal ko nak kata apa? ko nak percaya ke sumpah aku tu? sedangkan aku dah bersumpah dgn nama Allah.

Kalau diikutkan kenyataan bangang ko ni bermakna ko terpaksa percaya la bahawa mak ko tu adalah betina sundal. Kerana aku dah bersumpah dgn nama Allah yg aku nampak mak ko dalam bilik pelacur dan aku siap main puki dia sekali. ha mcmana? ko paham x apa maksud aku ni?

Apa yg ko boleh kata? ko setakat boleh kata klau x benar apa yg aku kata ni aku akan dilaknat Allah je kan?

woi babi. klau sumpah tu boleh selesaikan semua masalah, xder pencuri, perogol, perompak, peragut, pembunuh yg kena tangkap dan dikenakan hukuman la bangang!!! tak payah la ada mahkamah kat malaysia ni!! aku main pantat mak ko pastu aku bersumpah aku x buat, selesai masalah.

ko dengan parpu kari sama je. bila org dpt tangkap gambar dia minum arak. mula2 kata demi Allah itu bukan arak walaupun gelas yg digunakan adalah gelas arak. pastu dah terperasan kantoi boleh plak kata apa buktinya itu adalah dia.. wakakakaka mcm anjing la puak hang ni !!!

last sekali aku nak bgtau kat ko gabai babi. ko ni sebenarnya adalah munafik. x caya kata aku ko tengok kat link ni --> http://www.youtube.com/watch?v=uEMcKYo52VM

Anonymous said...

lepaih ini berok mak yeh ini pasti akan dapat pangkat DATUK kerana kebangganggan & kesenggalan yang amat sangat macam zul kulum...dari pemerintah yg sama sengal & banggangang