Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, December 8, 2010

KANTOI BERZINA DENGAN ISTERI ORANG (video)

بسم الله الرحمن الرحيم





Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

24 comments:

Echam said...

Haaaaa.. dah kantoi mmg lunyai kene belasah.

Me, Myself and I said...

pesal tak belasah si bini jugak...kalu bertepuk sebelah tangan takkan jadi...dok pi layan jantan lain padahal dah berlaki...

Isa said...

apa barang belasah jantan tu jer.., yang betina tu pun patut kena belasah sama... sampai lunyai.

Anonymous said...

Ada juga dalam video ni sebut hudud..hudud....jangan mimpila di Malaysia nak ada hukuman hudud...

Anonymous said...

Bini dia tu laki dia punya tanggungjawab. Laki dia la yang kena belasah. xkan la aku nak belasah bini kawan aku plak.

bicara adden said...

hukum hudud adalah hukum ALLAH,siapakah yang menjadikan kita? x malukah kita mengaku bahawa ALLAH adalah tuhan kita tp kita tidak mahu menerima hukum yg telah di tetapkanNYA...alu xnk trima hukum ALLAH,buat bumi sendiri,buat rezki sendiri dan jangan duduk di bumi yang ALLAH jadikan...jika kita benar2 org beriman,wajib kena patuh dan taat pada ALLAH.

tuyuk said...

betul tu bicara adden...

New Hope said...

salam reformasi,

inilah akibatnya undi Ameno...

KLIK SINI:SEKS MELAYU

mekdonel said...

Nice Post!!
One of the truly great blog!!!
www.fdausamad.blogspot.com
Just bace 4-5 entry, sure jadi ketagih!!
Im not kidding dude....

Manjeamusyuk said...

owh, ingatkn laki dia yg baju biru tu :P
ishhkk..kesian tul laki dpt bini camneh. Jgn laki pun sama liar sudah ler...

hok jantan tu pun, muka, alahai...hilang akal dah ke ppuan neh.
Nauzubillah...

Anonymous said...

manjamusyuk mmg yg baju biru tu laki dia kan. pasal video ni bukan diambil dari awal so x tau la mungkin laki kepada pompuan ni dah belasah si pompuan ni dulu kot.

Anonymous said...

jantan dan perempuan utara memang camni

Anonymous said...

patut pmpn tu kne sepak ngn suami dia.. suami dia ada kat situ kan? terajanglah bodoh! dayus!! takot bini!

Anonymous said...

hubby dia yg mana satu ek?

Anonymous said...

belasah laki mcm belasah bola pulak.dayus la bro.ptt tangkap SEBLUM MAIN bro...
ni dah main supa la dayus bro.
pas2 belasah laki sbb mamat 2 sorg2.gentleman la bro.
2 2 salah...bini dia pn sama.ptt cerai kt c2 gak la.x sume sokong tindakan laki dia.

Anonymous said...

ni jenis pmpn x cukup jantan ma.x puas layanan laki dia.
pmpn xkan suka2 cari jantan lain kalau puas layanan laki dia.

Anonymous said...

Knp bini puaka tu tak belasah jugak. Tak puas dgn satu bxxxxx. Patut belasah mcm jantan tu kena> Baru adil !!!

Anonymous said...

Islam itu adil. Hanya mereka yg betul kefahaman tentang Islam sahaja yang dapat menegakkan keadilan Islam. Majoriti hanya Islam luaran yang berlandaskan nafsu. Yang ditangkap dan yang menangkap sama shj.

Anonymous said...

yang bertindak tu...islam atas nama shaja....itu tindakan ikut nafsu syaitan bukan ikut cara islam...dalam quran ada tertulis ke boleh ambil tindakan mcm tu...lepas tu duk heboh2 pulak....ini lah punca keganasan yang bnyak berlaku dalam orng islam itu sendiri...

Anonymous said...

BODOH PUNYA SUAMI......CAKAP SAJA ISLAM, MCM KAFIR JUGAK...YANG BINI TU CARI LAIN SALAH SIAPA..PAS NAK SALAHKAN ORG...BODOH PUNYA ORG..

Anonymous said...

lima pukul satu, macam pondan. bawa ke muka pengadilan. settle elok2, xpayah pukul2 macam tu..macam binatang.. bini dah ikut org lain tu salah siapa. salah suami xtahu jaga bini la.. sendiri mau tau la beb.. hehe

Anonymous said...

oh sedapnya kata orang utara mmg macam ni... negeri mana pun kalau iman kurang mcm la jadinya ... sebagai isteri kna jaga maruah kita utk suami... jahat mana pun suami kita kna jga maruah kita sbb kalau suami jahat masyarakat tk nmpak... tp kalau kita, isteri wat jahat... sat je masyarakat nmpak... jadilah bidadari utk suami kita walaupun suami kita perangai mcm pelesit huhuhuhu.... semoga satu hari suami kita akan insaf dan menghargai kita....

Anonymous said...

lau aku erai jew...nk bg rejam... xpe r...ikut nabi ceraikan n kmu berdua aku putuskan silaturrahim....

Anonymous said...

rejam saja..