Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, December 26, 2010

FITNAH TERHEBAT PENUTUP 2010

بسم الله الرحمن الرحيم


Kalau anda nak berkenalan.. inilah rupa makhluk pemfitnah yang mengelarkan dirinya 'PAPA GOMO' ... deiii tambi banyak kuat pusing aaa...


Sorang lagi tambi saidi... Kereta ini dipinjam dari bengkel untuk diambil gambar dan kemudiannya mereka mengatakan ada orang yang cuba membunuh dengan merempuh keretanya. Tapi tak ada buat laporan polis pun... Kah..kah..kah..kah...


Note: Fitnah terbesar (yang dah terkantoi) oleh blogger umno abad ini. Anda semua mungkin telah mendengar fitnah berkenaan ADUN Selising yang dipelopori oleh blogger UMNO iaitu Papa Gomo, Nadi Rakyat dan Saidi Hussin. Hari ini segala fitnahnya telah terbongkar. Nak tahu cerita selanjutnya sila klik di SINI. Kah..kah..kah..kah..



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

4 comments:

Mohamadazhan hjDesa said...

moga dilaknat kerana dah byk hina ulama2..

gayapeneroka said...

dia nak guna duit tu....makan upah ...la...tu...

Iklanneka said...

mana nk sorok muka kah..kah..kah...

puteri said...

ntah apa2 ntah.
eii geram kawe.