Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, December 28, 2010

AWEK BOGEL NAIK BAS

بسم الله الرحمن الرحيم

Wanita bogel naik bas di Singapura



SINGAPURA - Seorang wanita bogel dilihat menaiki sebuah bas di Bedok kelmarin, lapor asiaoneNews semalam.

Gambar-gambar wanita itu berbogel menaiki sebuah bas dengan membawa beg di bahunya disiarkan di laman berita akhbar berkenaan.

Beberapa saksi memberitahu akhbar Lianhe Wanbao bahawa mereka melihat seorang wanita pertengahan umur menanggalkan pakaiannya sehelai demi sehelai semasa dia mendekati sebuah perhentian bas di Bedok pada petang kelmarin.

Akhbar berbahasa Cina itu melaporkan bahawa perhentian bas tersebut dipenuhi dengan orang ramai yang merenung aksinya.

Lima minit selepas menunggu, sebuah bas tiba dan beberapa saksi menyatakan dia berjalan di depan orang ramai untuk menaiki bas berkenaan.

Pemandu bas itu menghubungi polis apabila melihat wanita itu menaiki basnya dalam keadaan bogel.

Ekoran situasi itu, pemandu bas tersebut mengarahkan semua penumpang lelaki duduk di kerusi depan manakala wanita berkenaan duduk di kerusi bahagian belakang bas.

Salah seorang penumpang memberikan sehelai jaket kepada wanita tersebut untuk menutup tubuhnya.

Anggota-anggota polis kemudiannya menahan wanita tersebut dalam episod yang berlaku selama 45 minit.

Kejadian terbaru itu mencetuskan persoalan di negara berkenaan sama ada semakin ramai penduduk suka berbogel di tempat awam.

Sebelum wanita itu, seorang lelaki berumur dalam lingkungan 20-an dan 30-an didapati berbogel di restoran MacDonald's di Queensway, Singapura untuk memesan secawan kopi.

Namun, dia kemudiannya turut ditangkap polis pada awal minggu ini. - Agensi

Note: Jom pegi singapura.. Kah..kah..kah..kah..


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

58 comments:

Hanisah Safian said...

salam.

isk.asal jadi sampai macam ni? diorang tak sehat kot.hehehe :P

NiNa' said...

macam22 hal la..haha
mental kot

Fuziani JSR said...

Sah!!!! mesti spesis kureng kot....

L.i.n.n سي ڤاري ڤاري said...

hamboi.. laju nak ke singapura yeps. haips. huhu :p

Mohamadazhan hjDesa said...

tak sehat mental.sian

Anak Ulu Cheka said...

mesti ade org malaysia nak tiru tu...org kita kan suka tiru bendee gini heheheh

Liz said...

mungkin nak pecah rekod lah tu...macam2 terjadi

Anonymous said...

Nak cuba bayangkan........... fuhhhhhhhhh mmg best.. ha ha ha

Mariah Binti Abd Rahim said...

itula manusia..
sehingga tidak lagi mampu kawal akal, maka dikawal nafsu...

Captain said...

salam bujang,

Penyakit ni pun akan berjangkit kat rakyat malaysia lps ni!

Sbb banyak tgk video lucah.

Anonymous said...

negara maju pasti mundur moralnya

Anonymous said...

generic xanax xanax dosage xr - xanax side effects in children

Anonymous said...

xanax online xanax side effects recreational use - many xanax pills overdose

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol buy online - tramadol hcl 50 mg picture

Anonymous said...

xanax online how to buy real xanax online - xanax overdose celebrities

Anonymous said...

cheap tramadol online tramadol hcl 150 - tramadol 50mg wiki

Anonymous said...

xanax online long do effects 2mg xanax last - xanax dosage cats

Anonymous said...

alprazolam buy does xanax show up on probation drug test - xanax 10 mg side effects

Anonymous said...

alprazolam no prescription xanax bars high - street value of xanax 2mg bars

Anonymous said...

xanax online buy xanax vicodin online - generic form of xanax

Anonymous said...

generic xanax xanax xr withdrawal symptoms - xanax withdrawal elderly

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50mg norsk - buy tramadol direct

Anonymous said...

xanax xanax bars in system - xanax dosage for sleep aid

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg soma carisoprodol no prescription - carisoprodol like soma

Anonymous said...

buy carisoprodol carisoprodol 350 mg overdose - carisoprodol 350 mg web md

Anonymous said...

buy tramadol online online tramadol no prescription - tramadol hcl 50 mg information

Anonymous said...

buy carisoprodol carisoprodol soma opiate - buy carisoprodol online no prescription

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol online forum - tramadol overnight

Anonymous said...

xanax online xanax alprazolam 0.5mg - xanax side effects for cats

Anonymous said...

buy tramadol online what is tramadol for dogs for - day 2 tramadol withdrawal

Anonymous said...

cialis online order generic cialis us - cialis quickly does work

Anonymous said...

cialis online cialis testosterone - buy cialis with online prescription

Anonymous said...

xanax online xanax bars lil wayne - xanax side effects in weight

Anonymous said...

buy cialis online buy cialis pills - cialis vs viagra buy online

Anonymous said...

cialis online how to buy cialis online usa - buy cialis delhi

Anonymous said...

xanax online how to buy xanax without rx - buy xanax los angeles

Anonymous said...

cialis online cialis 50mg pills - cialis price bangkok

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#63987 pet meds tramadol no prescription - tramadol wiki

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol tramadol acetaminophen high - buy tramadol online overnight usa

Anonymous said...

buy tramadol ultram buy discount tramadol - tramadol online fedex next day

Anonymous said...

buy tramadol without a script buy tramadol cod overnight delivery - methocarbamol and tramadol for dogs

Anonymous said...

buy tramadol online where to buy tramadol online - tramadol online without

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#62431 tramadol overdose how many tramadol does it take - can take 100mg tramadol hcl

Anonymous said...

buy tramadol buy tramadol bluelight - how to buy tramadol legally

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol order tramadol online safely - buy tramadol online free shipping

Anonymous said...

buy tramadol online without a prescription tramadol hcl recall - tramadol 50 mg how many to take

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol 50 mg online - tramadol dosage dental pain

Anonymous said...

buy tramadol buy tramadol no prescription overnight - tramadol 600mg

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#61458 tramadol buy overnight - cheap tramadol/pharmacy

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#63102 online drugstore tramadol - tramadol dose for high

Anonymous said...

buy xanax online xanax bars s 90 3 - xanax sleeping pills alcohol

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50 mg for back pain - tramadol hcl ld50

Anonymous said...

buy xanax online alprazolam 0.5 mg tablet - mouth swab drug test xanax

Anonymous said...

xanax anxiety xanax anti anxiety meds - xanax withdrawal kava kava

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol for sale no prescription - tramadol buzz

Anonymous said...

buy xanax online does xanax show up drug test military - xanax recreational use dose

Anonymous said...

where to buy xanax online buy xanax drug - xanax to get high off of

Anonymous said...

is it illegal to buy xanax online xanax withdrawal blurred vision - dosage equivalents xanax klonopin