Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, November 21, 2010

DIROGOL 'POLIS' BERGILIR-GILIR

بسم الله الرحمن الرحيم



Seorang pelayan restoran warga Myanmar dirogol bergilir-gilir oleh dua lelaki yang menyamar sebagai polis di sebuah kawasan perindustrian di Kelana Jaya, malam kelmarin. Ketika kejadian jam 10 malam itu, mangsa menunggang motosikal dalam perjalanan pulang ke rumahnya sebelum ditahan dua lelaki terbabit yang memperkenalkan diri sebagai anggota polis.

Dua lelaki berkenaan mulanya meminta mangsa menunjukkan dokumen pengenalan diri dan selepas diberi, mereka meminta mangsa memberikan wang pula. Mangsa yang ketika itu tiada wang dipaksa masuk ke dalam kereta dengan alasan ingin membawanya ke balai polis namun sebaliknya dibawa ke sebuah kawasan perindustrian. Mangsa yang tidak tahu muslihat dua lelaki terbabit hanya mengikut arahan mereka namun tidak menyangka ia menjadi sejarah hitam dalam hidupnya apabila menjadi pemuas nafsu seks dua lelaki berkenaan yang merogolnya secara bergilir-gilir di tempat duduk belakang kereta. Selepas puas meratah tubuh mangsa, mereka meninggalkan mangsa bersendirian.

Mangsa membuat laporan di Balai Polis Kelana Jaya.

***kadang-kadang takutkan polis lebih daripada takutkan mati. itulah hikmahnya apabila Islam menentukan bahawa perempuan mesti berpergian dengan ditemani mahram atau dua orang wanita. apabila perkara begini dianggap remeh maka terjadilah seperti yang telah terjadi. Islam adalah panduan hidup, hendak diikuti atau tidak. jika tidak diikuti beginilah jadinya***

- sgkasai

Note: "Menyamar sebagai polis" Kenyataan yang biasa kita dengar..... kah..kah..kah..kah... yer ke menyamar? kah..kah..kah..kah..


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

5 comments:

perjalanan pulang said...

salam, bergilir gilir, sedap je bunyinya..... menyamar ke tu

Anonymous said...

bagus juga blog hang ni siar cerita2 seks sambil berdakwah mahzab PAS ...good jb bro...orang melayu suka cerita seks dan fitnah.

donk said...

nape orang menyamar dan yang tak menyamar suka mengaku ****saya polis***




sebab...suma orang tahu polis ni tak bertamadun...buat yang diluar batasan..tak ikut undang undang walau konon memegang dan menegakkan undang undang rimba tu.

tu sebab orang tak mengaku...saya cikgu..atau ..saya askar..yang tepat adalah..saya polis...cheh..hampeh..(tapi tak suma ya..yang baik.insaf..kebanyakannya YANG DAH PENCEN...he he he)

rayzal89 said...

hehe..manusia nda pandai sedar diri..

Unknown said...

Pergi allah kau mkan babi