Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, October 14, 2010

CIKGU BINATANG

بسم الله الرحمن الرحيم



BETONG: Seorang guru sukan sekolah menengah di Spaoh dekat sini, ditahan polis petang kelmarin, selepas didakwa cuba menyebarkan gambar bogel teman wanitanya yang kini sedang menuntut di Tingkatan Enam di sekolah tempat suspek bertugas.

Suspek yang pernah menjadi guru kepada mangsa dipercayai menjalin hubungan cinta dengan anak muridnya itu sejak 2008 dan mengugut menyebarkan gambar yang dirakam setiap kali mereka mengadakan hubungan seks selepas mangsa mahu memutuskan hubungan.

Menurut sumber, suspek, 34, menghantar SMS ugutan kepada mangsa berusia 18 tahun, sama ada membatalkan niat memutuskan hubungan mereka atau gambar bogelnya akan disiarkan dalam laman sosial, Facebook.

“Suspek ditahan anggota polis dari Ibu Pejabat Polis Betong selepas mangsa membuat laporan polis petang Isnin lalu akibat tidak tahan diugut.

“Hubungan seks antara suspek dan mangsa mungkin berlaku atas dasar suka sama suka, namun perbuatan suspek yang sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak berusia sebulan, mengugut mahu menyebarkan gambar bogelnya menyebabkan mangsa ketakutan.

“Suspek dikatakan merakam aksi mereka mengadakan hubungan seks setiap kali bertemu dengan mangsa di rumahnya. Mangsa turut mendakwa diugut sekiranya enggan mengadakan hubungan seks dengan suspek,” katanya.

Difahamkan, selain mangsa, guru lelaki yang berasal dari negeri ini, turut mempunyai hubungan dengan beberapa wanita lain berdasarkan beberapa gambar bogel wanita lain dikesan dalam telefon bimbit dan komputer ribanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Betong, Deputi Superintendan Mohd Bukhori Saffai yang dihubungi Berita Harian, mengesahkan suspek direman selama lima hari bagi membantu siasatan selepas menerima laporan dari seorang pelajar.

Kes itu difahamkan disiasat mengikut Seksyen 507 Kanun Keseksaan kerana kesalahan menakutkan secara jenayah yang boleh membawa hukuman penjara maksimum dua tahun. [BH]

Note: Yang saya pelik, berdasarkan laporan akhbar di bawah ini, kes tersebut hanya disiasat di bawah Seksyen 507 Kanun Keseksaan yang hukuman maksimumnya penjara 2 tahun. Walhal cikgu sial ini telah melakukan hubungan seks haram dengan mangsa sejak mangsa berusia 16 tahun.

Mengapa cikgu ini tidak didakwa bersama-sama dengan Seksyen 376 Kanun Keseksaan yang boleh menyabitkannya dengan kesalahan merogol gadis di bawah umur? Kesalahan yang boleh membawa hukuman penjara sehingga 20 tahun dan sebatan. - duniacacamarba


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

71 comments:

anafakir said...

Guru itu satu martabat yang mulia.Jika guru punca kerosakan modal insan negara maka sampai bila pun pendidikan negara tidak akan kemana.Jika guru sendiri yang menjadi ' dajjal' maka sampai bila pun masyarakat akan memandang serong terhadap profesion keguruan.

Apapun,guru juga seorang manusia dan tidak lepas dari kelemahan serta kesilapan.Itulah risikonya menjadi guru kerana syaitan durjana akan sentiasa mencari peluang untuk memusnahkan mereka yang menjadi musuh mereka.

Agama adalah benteng dari segala hasutan dan dakyah syaitan.Banyaklah bertaubat dan bersistigfar kepada Allah semoga kita dilindungi Allah dari segala kekurangan dan laluan gelap.

Wassalam

CUPING MERAH said...

guru spisis umno tk bleh didakwa yang berat2..

ieyza said...

agenda politik tidak sama sekali termasuk dalam hal ini kerana ia berdasarkan nafsu seseorang..tak kiralaa org tu bangsa aper..agama aper dan juga pegangan politik mana...kalau nafsu dah menguasai akal fikiran....macam2 boleh jadi...

ezan sahizzah said...

astaga...guru adlah insan yg berperanan besar dlm mencorak generasi sekarang selepas ibu bapa..jika begini guru pada masa kini, jgn terkejut dgn perangai ank muda nnti,

Gayahspears said...

salam bro bujang...
sihat tak arini???
harap sihat la ya...


Pd pendapat Gayah kan, Cikgu tak seharusnya bersikap camtu.. Cikgu sehareusnya tunjuk contoh yg baik kpd anak murid...
Byk kes yg sy dgr melibatkan guru masa kini,ade yg menrogol anak murid sendiri pon ade...ish3... Hukuman berat harus kerajaan kenakan kpd guru2 yg tidak bermoral nih!!!
harap2 guru dapat dibentuk dan diberi kaunseling sblum mereka mula mgajar d sekolah agar mereja tau mjaga batas dgn anak murid...


Salam,jg diri,hiasi peribadi...

donk said...

salam bro
nak salahkan guru saja pun tak boleh..walaupun sepatutnya guru tak boleh berperangai begitu..itu status binatang cuma secara kebetulan dia seorang guru..dan tidak menteri ke..askar ke..adun ke...
budak sekolah pun satu hal..lihat saja budak budak sekolah sekarang ..bukan macam dulu dulu..siap dengan hp canggih yang dibekalkan oleh ibu bapa..siap camera..berbagai gambar ada..
terdedah pada macam macam..dan tambahan pula tak pandai mengawal diri dan nafsu...dan diambil kesempatan pula oleh binatang disekeliling..
ini bukan salah guru sahaja..sama sama kita fikirkan..

BLack_Raider said...

Assalamualaikum..apalah nk jadi cikgu ni..bukan kah sepatutu ny ia memberi ilmu dan menjaga anak murid nya..sebalik ny ia menjadi pagar yg mkan padi jagaan org..tak ada maruah ke cikgu itu..?
mana pergi iman ny..??

Anonymous said...

generic xanax xanax drug to drug interactions - xanax generic pills look like

Anonymous said...

xanax online xanax for sale - xanax bars how much

Anonymous said...

tramadol generic tramadol withdrawal in dogs - can i order tramadol online legally

Anonymous said...

buy xanax online without prescription blue round xanax generic - alprazolam 0.5mg price

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol for dogs price - generic tramadol medication

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg what is soma carisoprodol - carisoprodol 700

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg soma carisoprodol abuse - carisoprodol.drugs

Anonymous said...

xanax online xanax kidney pain - can get high 2mg xanax

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol medication overdose - buy tramadol in florida

Anonymous said...

buy carisoprodol carisoprodol 350 mg xanax - carisoprodol drug test

Anonymous said...

xanax sale order fake xanax bars - xanax dosage

Anonymous said...

buy tramadol cod fedex tramadol for dogs anti inflammatory - tramadol for dogs panting

Anonymous said...

xanax antidepressant 3mg xanax online - xanax for cheap online

Anonymous said...

buy tramadol tramadol overdose yahoo answers - side effects tramadol hci 50mg

Anonymous said...

xanax online xanax drug anxiety - xanax online us

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg carisoprodol 2410 v - carisoprodol 350 mg and hydrocodone

Anonymous said...

tramadol overnight shipping buy tramadol with visa - buy tramadol online usa

Anonymous said...

tramadol online order tramadol online no prescription - tramadol 50mg tablets narcotic

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg much carisoprodol soma - carisoprodol used for what purpose

Anonymous said...

cialis online generic cialis super active reviews - cialis 10mg online

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol hong kong - tramadol hcl 100 mg

Anonymous said...

xanax buy online no prescription white round pill generic xanax - xanax with alcohol

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol online europe - buy real tramadol

Anonymous said...

can you buy cialis online cialis price at costco - cialis moment

Anonymous said...

cialis online cialis wholesale price - cialis daily forum

Anonymous said...

buy cialis online with prescription buy cialis online no rx - cialis in women

Anonymous said...

buy cialis online generic cialis vs brand cialis - cialis daily dose side effects

Anonymous said...

buy xanax valium online florida xanax bars m white - is it possible to order xanax online

Anonymous said...

buy cialis with paypal where to buy cialis 200mg - cialis online madrid

Anonymous said...

cheap cialis 20mg generic cialis viagra online - cialis coupon usa

Anonymous said...

cheap tadalafil buy cialis online from us - buy cialis safely

Anonymous said...

buy tramadol online cheap tramadol usa - tramadol for dogs and humans

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#51602 tramadol ultram fibromyalgia - pet meds tramadol no prescription

Anonymous said...

buy tramadol buy tramadol cheap online - tramadol dosage and side effects

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#56411 tramadol 50mg opioid - buy tramadol online no prescription

Anonymous said...

buy tramadol online much tramadol overdose dog - tramadol 100mg overnight

Anonymous said...

buy tramadol tramadol 50 mg how many get high - tramadol 100mg beipackzettel

Anonymous said...

buy tramadol buy tramadol us pharmacy - buy tramadol tennessee

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 100mg safe - tramadol overdose cats

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#51726 tramadol high how much - tramadol overnight no prescription mastercard

Anonymous said...

http://blog.dawn.com/dblog/buy/#85714 tramadol 50mg generic for ultram - tramadol withdrawal joint pain

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#21906 suboxone tramadol high - tramadol 100 mg gotas

Anonymous said...

buy tramadol tramadol 50mg street - buy tramadol 200mg

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#30694 buy tramadol online without rx - 50mg tramadol high dose

Anonymous said...

buy tramadol 180 buy tramadol online in europe - tramadol withdrawal onset

Anonymous said...

buy tramadol online 6 50 mg tramadol - tramadol 50 mg para que es

Anonymous said...

buy tramadol tramadol online usa - tramadol 50 mg para que sirve

Anonymous said...

ways to buy ativan online ativan dosage breastfeeding - ativan gradual withdrawal

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol tramadol for dogs taken by humans - buy tramadol online no prescription cheap

Anonymous said...

buy tramadol tramadol for dogs empty stomach - tramadol hcl 100 mg er tablets

Anonymous said...

http://reidmoody.com/#53287 can ativan overdose kill you - ativan or xanax

Anonymous said...

buy ativan online effects of ativan addiction - ativan contraindications

Anonymous said...

ativan without prescription ativan dosage body weight - buy lorazepam online with mastercard

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol online no prescription cheap - tramadol 50mg street value

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#50698 xanax recreational use weed - xanax online cod

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol hydrochloride online usa - tramadol withdrawal babies

Anonymous said...

buy xanax online long will 1mg xanax - xanax 2mg drugs.com

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#58720 can you overdose 6 xanax - xanax side effects coming off

Anonymous said...

buy xanax online xanax dosage cats - order xanax online safe

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol withdrawal oxycodone - tramadol 93 58 high

Anonymous said...

buy xanax online 2mg xanax 3 beers - buy xanax online consultation

Anonymous said...

http://bayshorechryslerjeep.com/#2mg xanax effects kidneys - 3mg xanax and alcohol

Anonymous said...

alprazolam 0.5mg order xanax pills online - xanax and alcohol heart attack

Anonymous said...

http://bayshorechryslerjeep.com/#rx buy xanax ireland - xanax drug label