Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, June 1, 2009

SAYUTI OH SAYUTI

Apa cerita si sayuti (MSO) ni.. dah la kambing nak jual mahal2.. org x nak beli nak hangin plak.. pas tu dah xder kerja nak buruk2kan org.. Kepipinan PAS tgk2 sikit org ni. Ni yg dinamakan gunting dalam lipatan.. musuh dalam selimut.. duri dalam daging.. telunjuk lurus kelingking berkait.. talibarut sekular.. hang semua nak tau apa cerita sayuti ni boleh click kat sini. Syitan bertopengkan manusia mcm ni mmg ramai skrg ni..

2 comments:

Anonymous said...

Cuba baca pengkisahan beliau berkaitan cerita kambing sebanyak 7 siri bermula Julai 2007 di blognya.

Menarik tau...

sayu....ti... said...

Biasa la kalu org cuba tegakkn benang basah.. org kata sikit, panjang lebar dia nak betulkan.. org klau dah salah.. biasa la tu..