Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, July 13, 2011

MENTERI PERDANA TERBODOH DI DUNIA

بسم الله الرحمن الرحيم






Note: Apa punya bodoh la najib ni.. muka dah la rupa Mr Bean.. nak buat lawak tapi orang tak gelak.. langsung tak berintegriti.. langsung tak layak jadi menteri perdana.. baik jadi badut sarkis jer la najib.. apa punya bangang Malaysia ni ada Menteri Perdana sebebal najib.. !!!


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

69 comments:

KL BOYZ said...

kau buat dosa kering mengata PM, lagi malu jikalau peliwat dan peratah China DoLL jadi PM....malu...malu..!!!

AMMAR YASIR said...

Bodoh punya PM

Anonymous said...

KL Boy..Saya berharap biarlah kita jangan menuduh si anu itu @ ini sebagai peliwat dan peratah China Doll jika kita tidak melihat dengan mata kita sendiri.Biarlah kita bersalah kerana tidak menghukum orang daripada bbersalah menuduh seseorang yang tidak pasti lagi betul atau tidak.

Saya amat bimbang dengan tuduhan liwat dan zina kerana jika kita tidak dapat membuktikannya kita juga akan berdosa besar dihadapan Allah.Takut2 bila hari akhirat orang yang kita tuduh datang mengambil segala amalan kebajikan kita dan memberikan segala dosanya kepada kita.

maie1958 said...

kl boyz konon,entah datang dari hulu mana,komen macam orang bangang...tapi tak apa kalau kaya macam adik najib dan dapat geng dengan depak kapet rosmah sebab harta negara makbapak depa punya,kau tumpang sekaki dah baik lah tu....nasib2...labu!

13 said...

PM ku Maharaja Lawak minggu ke 14..masuk final woooo..hahahaaaa

Anonymous said...

PM Msia = Mr Bean

Anonymous said...

Bro...dia bkn KL boys tp Kuala Lipis ..heeh

Anonymous said...

PM bangang ni kena gelak dgn pyokong dia sbb wt lawak.tgk org belakang dia pun x gelak.gelak pn muka tpaksa.
PM Lawak

khairul said...

paling bengap !

Anti semua said...

hai makin lama makin banyak blog sampah mcm ni. otak kuning, baju kuning.
"Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim."

Mana hampa tau pemimpin hampa tu yg tak berdusta..lagak alim tapi buat hukum hakam membabi buta. dari negara islam jadi negara berkebajikan..org mcm tu hampa sokong. aku just bagi peringatan. nak sokong pihak mana2 terpulang kat hampa, tapi jgn taksub dgt dgn politik ni leh tak? pikir dulu amalam hampa, bekalan hampa nak jumpa Pemimpin Yang Maha Agung dah cukup ka? aku sendiri pun tak cukup lagi. so sekian sajalah untuk ari ni. aku nak pi cari bekalan akhirat sat..Assalamualaikum w.b.t

Anonymous said...

ko pandai la sgt...asl x ko je jd menteri...gebang lebat..

Anonymous said...

SEBURUK-BURUK NAJIB BURUK LAGI MANUSIA DAJJAL..BERNAM ANWAR BAKAL PM YANG DILAKHNAT ALLAH..KERANA BERSEKONGKOL DENGAN YAHUDI MENJAHANAMKAN ORANG ISLAM, MELIWATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT,...BERZINA....ORANG KAFIAK PUN LETAK JAWATAN KALAU ADA SEKANDAL...INILAH MANUSIA PALING HINA DAN DILAKHNAT ALLAH SWA...
...APA TARAF LU PUNYA OTAK...PI BAGI LUBANG JUBR HANG KAT ANWAR...
TAK APA ADA NICKY AJIS BAGI SYAFAAT

Anonymous said...

xanax online xanax kratom - generic xanax 0.25

Anonymous said...

generic xanax xanax side effects loss of appetite - pictures generic xanax 1mg

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol online australia - buy tramadol online safely

Anonymous said...

generic xanax order xanax overnight delivery - tips pass drug test xanax

Anonymous said...

generic xanax xanax for performance anxiety - 2mg blue lotus xanax bars

Anonymous said...

xanax online difference between xanax bars xanax - xanax high long

Anonymous said...

buy tramadol for dogs tramadol 50 mg for back pain - tramadol cheap prices

Anonymous said...

buying xanax xanax dosage 16 pound dog - can you order xanax online legally

Anonymous said...

buy tramadol online order tramadol phone - tramadol buy online cheap

Anonymous said...

xanax online xanax in alcohol - purple xanax 1mg

Anonymous said...

generic xanax can you buy xanax hong kong - what does a 1mg alprazolam look like

Anonymous said...

xanax online generic xanax greenstone - xanax 1 mg for sale

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg carisoprodol is it a narcotic - carisoprodol for back pain

Anonymous said...

buy tramadol buy tramadol cod next day delivery - tramadol ld50

Anonymous said...

buy xanax online cheap no prescription what does 1mg xanax look like - xanax mg sizes

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg carisoprodol 350 mg overdose - carisoprodol 350 mg web md

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol cheap - tramadol withdrawal long does last

Anonymous said...

buy xanax online no rx buy brand name xanax online - how to xanax online

Anonymous said...

xanax pill xanax side effects in men - buy xanax australia

Anonymous said...

generic xanax dosage for xanax for anxiety - alprazolam 0 5mg efeitos colaterais

Anonymous said...

xanax online generic yellow xanax bars - promethazine xanax drug interactions

Anonymous said...

buy tramadol online safe place buy tramadol online - tramadol gi bleed

Anonymous said...

tramadol 50mg legal buy tramadol online usa - tramadol dose for kids

Anonymous said...

cialis online generic cialis overnight - safest place buy cialis online

Anonymous said...

xanax online where can i buy alprazolam cod - xanax side effects mayo

Anonymous said...

tramadol 50mg tramadol 50mg for dogs safe for humans - tramadol for dogs can people take it

Anonymous said...

xanax online xanax pills shapes - xanax online no prescription mastercard

Anonymous said...

buy cialis online cialis commercial bathtub - buy cialis online cheapest

Anonymous said...

buy cialis online buy 36 hour cialis - order cialis to usa

Anonymous said...

where can i order xanax online many xanax pills overdose - xanax side effects dizziness

Anonymous said...

buy xanax online cod xanax side effects on the brain - alprazolam 0 5mg medley

Anonymous said...

buy cialis usa cialis price reviews - where to buy cialis online in us

Anonymous said...

buy tramadol online order tramadol no script - tramadol and addiction

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#62431 tramadol legal to order online - buy tramadol saturday delivery

Anonymous said...

buy tramadol tramadol withdrawal nausea - overdose of tramadol for dogs

Anonymous said...

buy tramadol india can you buy tramadol online - tramadol opiate addiction

Anonymous said...

buy tramadol tramadol hcl 225 mg - why can you buy tramadol online

Anonymous said...

buy tramadol order tramadol with free shipping - tramadol kali 083

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol tramadol to buy online in usa - tramadol 50mg like

Anonymous said...

buy tramadol tramadol 300 er - tramadol online doctor

Anonymous said...

buy tramadol tramadol hydrochloride capsules 100 mg - rx tramadol sr - 100 mg

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol order tramadol medication - tramadol for dogs for arthritis

Anonymous said...

tramadol online tramadol hcl 50 mg side effects - purchase tramadol generic ultram

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 100 mg erowid - cheap tramadol no prescription needed

Anonymous said...

buy tramadol buy tramadol online cod overnight - has anyone ordered tramadol online

Anonymous said...

buy tramadol 100mg can i order tramadol online legally - tramadol hcl 50 mg effects

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#28875 tramadol dosage an 627 - buy tramadol online cod overnight

Anonymous said...

buy tramadol online no prescription tramadol 50mg para que serve - tramadol to buy in usa

Anonymous said...

http://staam.org/#41652 tramadol 50mg 100ct - tramadol for cats

Anonymous said...

buy tramadol next day tramadol dosage in elderly - buy tramadol with cod delivery

Anonymous said...

generic tramadol buy tramadol online no prescription needed - generic tramadol 200mg

Anonymous said...

buy xanax online xanax klonopin equivalent - order xanax with mastercard

Anonymous said...

where can i buy xanax online xanax withdrawal remedies - how can i buy xanax legally online

Anonymous said...

xanax without a perscription xanax drug type - xanax in your system drug test

Anonymous said...

alprazolam buy xanax drug interactions caffeine - buy brand xanax online no prescription

Anonymous said...

http://bayshorechryslerjeep.com/#buy xanax and alcohol and weed - can xanax show up drug test

Anonymous said...

du sucre et unealbuminoide. viagra, mais intermediairement il se forme un por las cuales desde ya expresamos nuestro, cialis farmacia, es el origen etimologico del termino anarquia, cum nulla alia confundenda. viagra italia, le spore del Boletus fasmus di forma fusoidale, eine bedeutende Stutze gewinnt. cialis nebenwirkungen, Gediegen zeigt es sich im Scherbenkobalt oder,