Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, October 20, 2010

UMNO MEMANG BIADAP...!!!!

بسم الله الرحمن الرحيم



Oleh: Pria Malaya

BIADAP!..rupanya kalimat di dalam perkataan arab itu adalah merujuk kpd junjungan besar nabi kita, Muhammad SAW!..umat yang cinta akan kekasih Allah ini seharusnya tidak meredhai kemungkaran ini..

Kita menuntut pihak yg berkaitan supaya memberi penjelasan seterusnya membuat permohonan maaf!..





p/s: Terbaru: Video "Legends Islamic Fashion Show HD" yang membuktikan festival ini telah menghina Islam dikepalai oleh Rosmah Mansor telah diremove oleh user video terbabit atas desakan pihak tertentu..

14 comments:

Anonymous said...

الله أكبر

Anonymous said...

Salam!Memang UmNo biadap dan trelalu kurang ajar dan mohom ALLAH ampun dosa2 mereka2 itu.Wsalam

MPG said...

ni mana perginya ulama muda ? senyap sunyi jer.. dah tersumbat duit dalam mulut ka? hangpa yg pro umno apa cerita? bila nak suruh anak2 hangpa berbogel? dah perdana menteri dan mak janda tu slumber ja anjurkan festival wanita islam telanjang.. xkan hangpa penyokong umno xnak suruh anak hangpa telanjang sekali kot.. mestilah kena ikut arahan pemimpin. ni la namanya syitan yg mengaku nabi.. iblis yg mengaku manusia. apa punya sial malaysia dapat pemimpin bodoh nak mampos mcm najib nih...

untuk penyokong2 umno aku habaq mai sikit.. hang semua shubahat dan tanggung dosa 2 kali ganda dari pemimpin hang ni. hang solat tonggang tonggek sia2 je no.. hang pikiaq mai sendiri .. bini perdana menteri hang tu tutup aurat pun x tau.. la ni nak ajaq semua wanita islam kat malaysia ni telanjang sama.. ni semua kerja syitan.. syaitan najib dan rosmah laknatullah...!!!!

Dear Jim said...

Rosmah menghina agama kite yang beragama islam!(dia agama apa ea kite pun tak sure)..dialah antara yang menghina tapi mendapat penghormatan..apa benda semua nie? tak sedarkah dia bahawa Allah bagi dia bernafas lagi kerana nak bagi dia peluang bertaubat...

nur said...

Astaghfirullah Al-Azhim...

anakmuaallaf said...

Nak kata apa lagi.Dasar tak sedar untung diri.Dah berapa banyak bini Najib menghina agama Islam.
Gila glamour sampai sanggup gadai agama..Laknat betul..

Unknown said...

sahabat..kecewa bila melihat-nya..bila agama jadi mainan.nauzubillah..

BUJANG SUSAH said...

uiiii.. sound direct tu..ganasnya makcik nih...

Anonymous said...

Agak2 ade tak yang akan buat group kat facebook: Kami benci Rosmah Mansor kerana menghina Islam.. hehe~~

donk said...

keluarga najis..rosmah dan anak anak nya adalah keturunan syaitan yang bertopengkan manusia...islam hanya pada ic sahaja...sikap dan perangai bukan sama sekali islam..kaki minum arak..kaki disko..kaki clubbing...memilihkan diri sendiri jadi pemimpin..silap melayu dahulu pilih dia lepas bapak dia mati..kes kenang budi le ni..jadi peluang diambil sepenuhnya..adik beradik pegang malaysia..syarikat besar..bank..semua dia sapu..kontrak atm dia sapu..semua dia sapu..yang boleh dilakukan hanya berdoa agar di jahanamkan keluarga mereka ini..setiap manusia islam mesti memanjatkan doa kehadrat ALLAH memohon dihancurkan keluarga ini..

Puteri said...

pelik bonar.
namanya fesyen muslim/ah
tapi..................

Jαnnαhツ said...

ni bukan ajaran islam. ni ajaran sesat nih.... parah nie.

bujang said...

memang malang la kita semua sebab pemimpin kita ni bukan saje bodoh, jahil, dungu, bangang, malahan hina sebab menghina agama sendiri.

Zul fattah said...

dunia akhir zaman la ni....
semoga Allah membalas perbuatan beliau terhadap islam...