Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, October 17, 2010

LAWAK BERSAMA AHMAD MASLAN

بسم الله الرحمن الرحيم


Ahmad Maslan Kata Pembangkang Cemburu Dengan Bajet



Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan hari ini mengulas mengenai pandangan sinis pembangkang yang mengatakan Bajet 2011 sebagai membazir dan menyifatkan bajet pilihan raya, Ahmad berkata pembangkang sebenarnya cemburu dan bimbang intipati bajet tersebut kerana ia boleh memberi kesan terhadap sokongan rakyat kepada mereka.

"Mereka (pembangkang) khuatir kalau ada lagi bajet seperti ini tahun depan, rakyat akan mengucapkan selamat tinggal kepada mereka," katanya.

--Bernama

Note: kah..kah..kah..kah.. cemburu kepala hotak ko...!!! Yang orang pertikaikan mana bajet untuk orang miskin? hapuskan cukai baju dalam, seluar dalam, minyak wangi, kelambu, beg tangan itu yang ko kata pembangkang cemburu..?kah..kah..kah..kah... apa ko ingat org miskin ni tiap-tiap hari minum minyak wangi ? tiap-tiap hari makan seluar dalam? woi bodoh.. orang nak harga minyak masak, beras, gula, petrol, diesel dan segala barangan keperluan tidak sentiasa naik macam sekarang ni.. orang bukan nak beli beg tangan tiap-tiap hari bodoh...!!! orang pertikaikan dalam tiada penurunan harga barang keperluan dan tiada bonus untuk kakitangan kerajaan tapi bajet rm111 juta diberi kepada nenek badak tu...!!! kalau setakat tol tak naik harga.. orang miskin kereta pun tak ada la bodoh.. woi ahmad maslan baik ko berhenti la jadi menteri... ko tak malu ke dengan penyokong-penyokong ko kat bawah tu... buat kenyataan macam budak terencat akal... ko ni lebih baik masuk raja lawak... confirm meletop punya... kah..kah..kah..kah..




Note: "Mereka (pembangkang) khuatir kalau ada lagi bajet seperti ini tahun depan, rakyat akan mengucapkan selamat tinggal kepada mereka," kah..kah..kah..kah.....

"Limau purut tiga serangkai. Buta perut tak ada akai"

kah..kah..kah..kah...



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

5 comments:

Anonymous said...

tadika permata bagi duit..tadika kemas dan perpaduan???..

ahmad maslan ni menteri ke?????..aku ingat bentara palimen.. ahahaha

cicitHJHASSANu said...

menteri misal misalan,tak jack tak makan...

donk said...

salam
bodoh punya maslan..menteri menteri gila..terutama yang gelak macam bi...adak air tu..satu bakal pm..satu bakal tpm mungkin..engkau orang silap cakap le bahalol..bukan takut pembangkang tak dapat undi..silap silap kalau tak pakai taktik kotor kome semua bee end lingkup boleh jadi..tol tak naik dalam 5 tahun tapi engkau naikkan konsesi sampai tahun 2038 dari sepatutnya 2015..ingat rakyat tak tau ke bodoh punya menter

Puteri said...

apo la b***** bebenor

..cik faTiha Tea'ah... said...

chek suka tang note yg merah 2...hihi...