Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, August 10, 2010

MALAYSIA LAWAK... SETELAH SETAHUN TIBA-TIBA JUMPA SURAT TERAKHIR TEOH

بسم الله الرحمن الرحيم

Keluarga Teoh serah kepada peguam, A-G ‘bukti baru’ didakwa bunuh diri



Keluarga Teoh Beng Hock enggan membuat spekulasi dakwaan bahawa setiausaha politik kepada pemimpin DAP itu telah membunuh diri ekoran “bukti baru” yang dibangkitkan dalam inkues diadakan untuk mencari punca kematiannya.

“Tanya peguam kami dan Peguam Negara,” kata adik Teoh, Lee Lan di sini petang ini.
Dia berkata, sebarang bukti baru yang didakwa wujud seharusnya telah dibangkitkan pada awal inkues.

“Ia seharusnya telah dibawa setahun lalu, bukan hari ini. Ini salah guna proses,” katanya ketika ditemui selepas dia dan keluarganya mengadakan pertemuan dengan Penasihat DAP Lim Kit Siang di sini.

Lim berkata, orang ramai hanya mahu mengetahui sama ada Teoh ditolak sehingga menyebabkanya mati.

Sehubungan itu kata beliau, apa sahaja kemusykilan yang wujud akan menjejaskan keyakinan ramai terhadap inkues yang sedang diadakan.

Kata beliau, inkues tidak seharusnya mengecewakan orang ramai dan kebenaran harus diketengahkan.

Lim menambah, beliau tidak berada dalam kedudukan untuk mengatakan sama ada bukti baru yang disebutkan hari ini benar-benar merujuk kepada kejadian bunuh diri.
“Saya tidak lihat (bukti itu), saya tidak tahu,” katanya.

KAH KAH KAH…Woit… INI CERITA PELIK… kah kah kah.. SUDAH SATU TAHUN TETIBA JUMPA SURAT AKHIR TEOH… Kah kah kah…SELAMA INI DI MANA TERSIMPANNYA SURAT INI…kah kah kah Woit… KALAU SAIFOO… DALAM LUBANG JUBUR… kah kah kah..MACAM MACAM NAK MENIPU ORANG MELAYU... Kah kah kah..


Nota:
kes surat ini muncul kerana pakar dari siam akan datang beri laporan – jadi untuk alih cerita buka cerita baru ini kah kah kah

woit… seluruh Malaysia tahu ini hanya kong kali kong kah kah kah..

nota:
cuba teka dimana surat ini tersorok selama satu tahun hanya satu tempat yang selamat dalam coli bik mama kah kah kah

- TT



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

4 comments:

Anonymous said...

AKU CADANGKAN KO PI JERAT CINA TEO BENG HOK BUAT TAHLIL ALA KO KAH,KAH,KAH

iddinm said...

Aku jadi semakin konfius dengan situasi ini...siapa yang betul sebenarnya.. kalau ada bukti dulu kenapa tidak dikeluarkan semua? pelik tapi benar2 berlaku..

Anonymous said...

Anonymous said...
AKU CADANGKAN KO PI JERAT CINA TEO BENG HOK BUAT TAHLIL ALA KO KAH,KAH,KAH
August 10, 2010 3:30 PM

pabila org ApNo berbicara,
sampai kamalanathan pon diorang buat bacaan yasin tahlil bagai...
hahahaha...

Anonymous said...

igt lah wahai blogger PRO PEMBANGKANG akan ayat ini :

Firman Allah Taala:
"Janganlah orang-orang mukmin mengambil orang kafir menjadi wali dengan meninggalkan orang-orang mukmin. Barangsiapa berbuat demikian, nescaya lepaslah ia dari pertolongan Allah, kecuali kerana (muslihat) memelihara diri dari sesuatu yang ditakuti dari mereka. Dan Allah memperingatkan kamu terhadap diri (siksaNya). Dan hanya kepada Allah kembalimu."(Ali Imran, ayat 28)

apakah kalian sedar akan tindak tanduk kalian ini?..apa faedahnya kalian bersekongkol dgn kafir yg belum tentu niat hatinya?? 'jgn kerana marahkan nyamuk kelambu dibakar' jgn kerana dendam kesumat anak cucu mnjadi mangsa....SEDAR DIRI LAH KAMU WAHAI UMAT ISLAM MALAYSIA...~~~ANAK BUMI TERCINTA