Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, August 13, 2010

7 NOVERMBER PILIHANRAYA UMUM

بسم الله الرحمن الرحيم

PILIHANRAYA UMUM MYANMAR 7 NOVERMBER – berita hairan



Myanmar dijangka mengadakan pilihanraya umumnya pada 7 November depan, iaitu pilihanraya pertama seumpamanya dalam tempoh dua dekad.

Media negara itu mengesahkan tarikh bagi pilihanraya terbabit, yang mana barat bimbang akan berlaku penipuan bagi mengekalkan kuasa kerajaan tentera di negara itu.



Woit… LIHAT DAN SAKSIKAN…. NEGARA BURMA INI…kah kah kah.. NEGARA INI DI BAWAH PEMERINTAHAN ASKAR... kah kah kah..woit.. MASIH BERI TAHU AWAL BILA PILIHANRAYA...kah kah kah.. SEKARANG BARU BULAN SEMBILAN… SUDAH UMUM PILIHANRAYA BULAN SEBELAS… kah kah kah..Woit… INI LAH NAMA NYA DEMOKRASI….kah kah kah.. BUKAN UMUM PILIHANRAYA... KEMPEN HANYA SATU MINGGU…. Kah kah kah… KEMUDIAN BUAT PILIHANRAYA MASA UMAT ISLAM BUAT HAJI… kah kah kah.. INI LAH KERJA LAKNAT GEROMBOLAN UNTUK TERUS BERKUASA…. Kah kah kah…Woit… UNTUK TERUS MENIPU MELAYU DAN MEROMPAK NEGARA… kah kah kah.. - TT


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

3 comments:

www.dunialandax.com said...

hahha~~sengal la kerajaan ni~~x malu ke dengan burma??hahahha

Muara said...

Sheikh! Sebenarnya Malaysia ni untuk ada insan macam sheikh dan macam kita semua... yang rajin dan 'degil' menongkah arus, kalau tak ada insan macam kita dan Pas (semua pembangkang) Melayu dah lama masuk lubang biawak!
Maaflah terpaksa cakap... sebab dah bosan dengna kerenah juak-juak yang suka jadi juak!
Sekali fikir memang dah malas dah nak berbicara dan menulis dan menongkah arus tapi... kesian juga pada Melayu yang sering diperbodohkan oleh orang-orang yang bodoh tetapi mengaku cerdik...

Anonymous said...

hahaha...
betul kata muara,
kalu dilihat secara halus fuak2 AfNo ni dah xde modal n tfakse mengikut rentak FiKR,
contoh dlm kes fembuangan bayi,
-hukuman bunuh by karfal singh
saman ekor-hold atas desakan FikR yg mgunakan undang2,
dan macam2 lagi,
cumenye bile aku bace berita hairan, die futar kata mengikut kehendak rakyat...
hahahah mengikut kehendak rakyat ke kehendak FiKR?
org2 Afno ni laksanakan sesuatu x fakai akai, tufasal jadi camtu..