Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, August 6, 2009

KEPERLUAN SUMBANGAN UNTUK RUMAH KASEH HARMONI

Bismillahirahmannirahim..
Assalammu'alaikum wrt. Wbt.

Mohon diperpanjangkan kerana ramai yang mencari tempat BERAMAL JARIAH, tetapi disebabkan tidak kesempatan membaca EMAIL dan capaian kepada INTERNET mereka tidak mendapat maklumat. Usaha anda ini ada saham di sisi ALLAH swt. Insya Allah.

Maafkan kami sekiranya email ini menggangu ketenteraman tuan/puan. Kami lakukan ini demi kebajikan dan kesejahteraan anak-anak yatim dan golongan Asnaf Zakat di Rumah Amal di bawah naungan YKPPM. Marilah kita mengambil SAHAM bersama merealisasikan impian anak-anak di RKH, RSK & RAPR ini.

KEPERLUAN MENDESAK RUMAH KASIH HARMONI (RKH)

Usaha untuk membantu anak-anak di RKH & RSK ini kami.. teruskan dengan mempelawa tuan/puan untuk membantu mencari keperluan yang sangat mendesak buat masa kini di RKH

Ada pun keperluan yang dimaksudkan itu ialah simpanan beras (termasuk keperluan dapur) dan kenderaan (Samada Van atau Bas).

Sekiranya dato'/datin/ tuan/puan ingin butiran lanjut dan terperinci berhubung dengan perkara di atas, seperti surat pengecualaian cukai jualan untuk membeli Van atau Bas dan dokumen-dokumen lainn sila hubungi terus pengurus RKH iaitu Puan Muthiay di talian 013-6397015.

Sumbangan untuk menjelaskan bil-bil utiliti RKH, RSK & RAPR sila hubungi: Pn. Fauziah Che Hashim: 013-2575244

P/S: Tadika Ummu Ain adalah sukarealawan bagi pihak RKH & RSK di kawasan Lembah Kelang, wakil dari pihak kami (TADIKA UMMU AIN) kebiasaannya wakil mereka akan ke RKH & RSK pada setiap hujung minggu, sekiranya ada kiriman keperluan tuan/puan boleh hubungi mereka di talian: 019-3133430 / 0133303430 sebelum hari Sabtu pada setiap minggu.



SUKAREALAWAN BAGI PENGUMPULAN BERAS BAGI RKH, RSK & RAPR:

Lembah Kelang : Ustazah Rohana - 019 3133430

Semenyih & Beranang : Usth. Zaiton - 019-2645313

Kajang & Bangi : En. Ku. Hafiz - 012 4374379

Putrajaya, Puchong : Hanim Pfordten - 019 2985228

Petaling Jaya : En. Zuki - 012 7697457 / 03 78038426

Sentul, Gombak : Pn. Fida - 013-5133139



UNTUK KETERANGAN LANJUT SILA LAYARI: www.rumahamal. org


Untuk kemudahan anda menyumbang secara ONLINE sila gunakan akaun:

No. Akaun MAYBANK: 5121- 8313- 4032

(RUMAH KASIH HARMONI)

Sila emailkan maklumat sumbangan anda kepada: rkh@rumahamal. org

Segala sumbangan anda kami dahului dengan ucapan jutaan terimakasih semoga ianya dinilai sebagai amal ibadah dan jariah di sisi Tuhan.

Sekian, semoga yang membantu akan dibantu, wassalam.



Yang berusaha,

Zaahari bin Ali

Penasihat RKH


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.

0 comments: