Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, August 6, 2009

KELAHIRAN BLOGGER BANGANG TERULUNG - TPU

Bismillahirahmannirahim..
Kelahiran Blogger BANGANG Terulung..!
Petang ni sambil-sambil aku lepak kedai mamak, upload gambar-gambar sepanjang XPDC Royalty Minyak, aku meronda masuk ke blog-blog kengkawan... tersinggah aku di blog SIASAH sebab aku tertarik dengan artikel berkenaan dengan XPDC yang aku ikut semalam...

Artikel - 60 peserta ekspedisi berlepas ke pelantar Cakerawala biasa je bagi aku tapi yang menariknya bila aku baca diruangan komen... biasanya aku tak indah pun dekat ruangan komen tapi hari ni tak tau sebab apa aku rasa teregrak nak baca ruangan komen artikel tu...

Rupa-rupanya memang ada yang menarik... korang baca komen sorang blogger pro UMNO dekat bawah ni yang aku print screen...
Korang baca ayat yang aku hilite biru tu...




"KENAPA TAK TUNTUT SEMASA ANWAR JADI TPM DULU?"

Aku tak nak gelak... aku tak nak senyum... cuma aku nak tanya abe MIE 'TERJAH' -

Anwar jadi TPM tahun berapa..? Pelantar Cakrawala beroperasi tahun berapa..? masa Anwar jadi TPM dulu Pelantar Cakrawala dah ada ke belum..? masa Anwar jadi TPM dulu Pelantar-Pelantar lain di perairan Kelantan dah beroperasi ke belum..?

abe MIE 'TERJAH' pakai otak model tahun berapa..?

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH...!!!

Ni la diA Blogger yang terBANGANG antara yang terBANGANG..!
Posted by Topeng Perak® Unmasked


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.

6 comments:

Webmaster@Echam said...

Salam...
Aku pun tergerak nak komen. Tak sangka yer ada jugak yang terbangang tahap camni dalam geng2 BN. Patutlah makin nak hancur Malaysia ni sebab diperintah oleh geng2 BANGANG.... Kesian aku tengok.

Briged Akhdor LR2 said...

tak dapat disangkal lagi kecetekan pemikiran pendokong umno tue...nie lah hasil pembodohan umno selama lbh 50 thn memerintah

BUJANG SUSAH said...

Thanks icam n lr2... Apa nak di kata.. klau x bangang x la dia jadi org umno..

ummi humaira said...

Entah ler mcm2 manusia nie , dah tau pun sengaja nk sokong yg x betul .. mesti ada sesuatu yg d harapkan .. hai hai

BUJANG SUSAH said...

ntah la kak... i luv u full.. ha..ha..ha..ha..

Samwan said...

Salam,
Saya pernah berbalas komen dengan abe MIE 'TERJAH' ni. Memang dia main terjah je. Tapi itu yang kesiannya, sebab dia seorang muslim seperti kita juga.

Semoga beliau mendapat petunjuk dan kembali kejalan yang benar.

Kita tak boleh sia-siakan walau pun satu, jiwa seorang yang mengaku "Tiada Tuhan yang disembah melainkan Allah dan Muhammad SAW pesuruh Allah".

Tapi hakikat manusia itu pelupa dan zalim memang ada dalam diri kita juga. Semoga kita saling tegur menegur dan bantu membantu.

Wassalam