Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, September 5, 2011

AKHIRNYA MISI PEMBONGKARAN SITT AL WUZARA BERJAYA


بسم الله الرحمن الرحيم

ALLAHUAKHBAR3x: Operasi PEMBONGKARAN IDENTITI 'Sitt Al Wuzara' BERJAYA!!!

Allah S.W.T berfirman dalam surah Ali Imran;
"Orang-orang kafir itu membuat tipu daya, dan Allah membalas tipu daya mereka itu. Dan Allah sebaik-baik pembalas tipu daya" (Ayat:54)

Akhirnya, seperti yang telah dijanjikan oleh page 'PENDEDAHAN ESKLUSIF-SIAPA SEBENAR SITT AL WUZARA' di laman Facebook, wajah sebenar individu yang bertanggungjawab dalam membuat blog khas untuk menghina Allah, Rasulullah S.A.W dan Islam telah dibongkar.

Seperti yang ditunjukkan dalam page tersebut inilah orangnya,



*Menurut page tersebut, inilah individu yang yang dikenali sebagai Sitt Al Wuzara @ ADLIN BINTI ABDUL JALIL







Lihat kuku yang ada pada gambar di atas kemudian lihat wajah yang berambut perang di bawah.



Itulah hadiah dari mereka buat ummat Islam bersempena dengan Aidilfitri ini. Segala butiran terperinci ada di sini Pendedahan esklusif siapa sebenar 'sitt al wuzara'. https://www.facebook.com/Pendedahan.Ekslusif

Bagi mereka yang mengikuti perkembangan operasi pembongkaran ini, kumpulan yang bergelar Gaysec, Anonymous dan KID-CSI TEAM merupakan hackers. Ucapan tahniah buat kumpulan ini atas kejayaan dan kemenangan mereka dalam mengalahkan golongan yang menghina Islam. May Allah bless us...

- sumber


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

8 comments:

Khel Khaliesah said...

syukur...

Anonymous said...

Muka macam beruk,patut otak beruk

KhaiRin said...

sepandai2 tupai melompat...
dunia ni kecik je..

dear admin, sy minta kebenaran utk sebarkan entry ni via email. terima kasih!

Arizakiah said...

Apa jenis manusia agaknya????

pisau said...

hapuskan virus itu

Tasha said...

hmmm,apesal la dia jadik cam ni...

megat said...

makcik hajah Al Wazura tu sebenarnya syaitan yang bertopengkan manusia...kita nak tengok saja ke?Apa peranan Jamil Khir dalam hal ni..

Anonymous said...

dia anak haram kot,dah la kurang ajaq