Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, May 25, 2011

YANG TIADA TERSIAR DI MEDIA PERDANA

بسم الله الرحمن الرحيم



Bridge Amal PAS menghantar pasukan paling ramai untuk mencari mangsa tanah runtuh di Hulu Langat ... Mereka juga di katakan sampai seawal jam 3 petang berbanding pihak UMNO yg hanya tiba pada pukul 4... mereka tidak di berikan liputan oleh media massa ... sebalik nya di FITNAH tidak memberikan bantuan .. ni bukan masa untuk mencari publisiti ....!!!


TANAH RUNTUH ANAK YATIM: BERITA Yang Tak Akan Masuk TV Dan Media Massa Perdana sila klik di SINI




Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

5 comments:

Cik Teddy said...

salam..sy bknnya x stuju tp x kesah la org bn ke pas ke..janji ikhlas..

macamacamla said...

tak setuju ke tak kisah ni??
adoyai...

fuad ansari said...

apa yg hendak dihairankan.. seluruh malaysia sudah mengetahui dan sedia maklum bahawa media massa dikawal oleh mereka.. hurm..

emb11 said...

cik teddy : sy rs tuan punya blog maksudkan..bukan dia argue ttg org bn ke pas ke..apa yg dia argue ttg penyebaran maklumat..dah la tak diberi liputan lepastu memfitnah pulak kata pihak Pembangkang xanta bantuan..rasanye tu mksud yg cuba disampaikan..

macamacamla said...

@emb11
kalau da butang like, aku da like da..