Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, December 18, 2010

TU DIA MAJUNYA ISLAM DI MALAYSIA

بسم الله الرحمن الرحيم



Note: hidup umno...!!! kah..kah..kah..kah...


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

9 comments:

piewahid said...

Allahu akbar!

Anonymous said...

gila lah mamat nie...

hamba Allah said...

i hate POLITIK!!!!!!

ayu said...

bodohnya dia

Anonymous said...

betul ler tuh ada yg akan bantu dia.. tak caye ker...? sok sok kalu dia kena hiv mesti orang ngan reben merah datang bg sokongan,siap suruh dia jd penceramah tuu, kena plak lum kena hiv pun dia dah bijak berpidato

Anonymous said...

oh, macam ni rupenye muke kaum nabi luth yg dtelan bumi ek? bangge gile die ni... mesti blaja tinggi2 sampai bule jadi gay. kpale puki dia!

Anonymous said...

bodo piang!
ni jenis xdek agame,
x memahami menjadi seorang gay kpale bapak die?!
tuhan dah jadikan ko lelaki n pasangan ko tu pompuan!
tuhan dah jadikan setiap mende iduop berpasangan.
ko nak menafikan tuhan? agama? nabi?
STUPID!

Anonymous said...

insaf lah

Anonymous said...

DAH BODOH TAK LEH TUMPANG NI ORANGNYA,KALAU ALLAH DAH MENGHARAMKAN SESUATU JANGAN LA KITA DOK PANDAI P UBAH HUKUM PLAK, HANG NI GAY KOT,NABI TAK NGAKU UMAT TU LUBANG PUNGKOQ TU UNTUK KELUARKAN NAJIS BODOH OI,