Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, December 17, 2010

TENANG AKAN KEMBALI BERGELORA

بسم الله الرحمن الرحيم

ADUN Tenang Meninggal Dunia



Anggota Dewan Undangan Negeri Johor (ADUN BN) kawasan Tenang, Sulaiman Taha, yang dirawat di Hospital Ampang Puteri di Kuala Lumpur kerana menghidap penyakit kencing manis, telah meninggal dunia malam tadi.


Satu lagi pilihanraya kecil akan berlaku di Johor.

Note: Semoga rohnya tenang disana... amin...


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

4 comments:

Anonymous said...

orang yang paling tenang adalah najib kerana SPR dah siapkan banyak hantu2 dan pos2 bergerak

otaklunyai said...

Alhamdullah!!!! Kurang seekor mahkluk perosak bangsa dan agama... harap2 lepas ni rakyat sedar dimana Agama dan Bangsa mereka...

Hisyam Muhibah said...

Al-Fatihah dan semoga ruh arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang soleh.

Harap berTenang dahulu sebelum memulakan peperangan

Yan said...

Salam,

sure tak leh tenang