Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, August 20, 2010

KELAS KOMPUTER PERCUMA DI SUBANG JAYA

بسم الله الرحمن الرحيم

ADUN Subang Jaya YB Hannah Yeoh Beri Khidmat Percuma Kelas Komputer ?

20 Ogos - Ibu tunggal dan bapa tunggal di sekitar Subang Jaya dipelawa menyertai kelas komputer secara percuma anjuran pejabat Dewan Undangan Negeri Subang Jaya.

Ahli Dewan Undangan Negeri Subang Jaya, YB Hannah Yeoh yakin ia membantu meningkatkan taraf hidup golongan kurang berkemampuan dalam memperoleh kemahiran komputer.

ADUN Subang Jaya, YB Hannah Yeoh berkata demikian dalam sidang media selepas melancarkan Rotary Club Utara Subang Jaya, di pejabat Adun Subang Jaya.

YB Hannah berkata, sasaran utama program adalah untuk melatih ibu dan bapa tunggal kemahiran komputer dan ia dijalankan tanpa mengenakan sebarang bayaran pada setiap hujung minggu.

Menurut beliau lagi, program tersebut telah berlangsung selama dua tahun dan telah melatih lebih dari 400 orang warga emas, ibu tunggal dan juga siswazah menganggur tetapi sekarang mensasarkan ibu atau bapa tunggal pula.

Note: Lawanya YB ni.. nak pegi Subang Jaya la belajar computer... hehhee

UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

5 comments:

Puteri said...

nak pergi belajar komputer keee,,,,,

Anonymous said...

Ko tu warga emas ke...hehehe..ke nk kenal ngan YB....

BUJANG SUSAH said...

yer la puteri.. belajar mengenal huruf... hehehe..

anon.. warga tembaga, perak atau gangsa xleh ke? hehehe..

alaa.. nak kenal jer.. bukan nak ngorat pun... hehehe.. kan YB tu dah kawin..

m.q said...

YB ni mmg cute
pernah jumpa sekali :)

Unknow 371 said...

Jodoh ada tak kat sana..hehe