Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, August 15, 2010

ISLAM DIBUMI MALAYSIA

بسم الله الرحمن الرحيم

Ramadhan di Bumi 1Malaysia...Lagi Bayi Dibuang...

Mayat bayi perempuan dipercayai cukup sifat ditemui di tebing sungai berhampiran asrama Kolej Segi, Jalan Teknologi, Kota Damansara, PJU 5, Petaling Jaya, Selangor.


Asrama pelajar di kiri manakala mayat di dalam beg berwarna hitam berbalut tuala ditemui penjala ikan kira-kira 20 meter dari pagar tembok simen pada jam 10.30 pagi tadi di tebing sungai di sebelah kanan.


"Ada orang buang dari dalam pagar tetapi tak lepas ke dalam sungai, sangkut di tebing," bisik lelaki berdiri di sebelah saya.



Apapun, sebelum siasatan sepenuhnya dijalankan polis, saya menganggap kenyataan itu, satu spekulasi.

Mari bersama kita lihat gambar mayat terbabit.



Melihatkan tubuhnya, barangkali mayat terbabit telah dibersihkan terlebih dahulu, dibalut menggunbakan 2 tuala dan dimasukkan ke dalam beg sebelum dicampakkan. Mungkinkah ketika dibaling ke tebing sungai, bayi terbabit masih hidup, terhentak ke tanah sehingga terkeluar najisnya sebelum mati?

Itu satu kebarangkalian..

Tidak hairanlah malaysia selalu ditimpa bala, contohnya yang terbaru ribut di pasar kuih di jasin,melaka. - warta365.blogspot.com




UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

1 comments:

sue-sama said...

ni lg sedey..ya Allah :(