Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, August 21, 2010

SEMUA ORANG TAHU - KECUALI KETUANAN MELAYU

بسم الله الرحمن الرحيم

ARJUNAN DEDAH DUA LAGI KES BABITKAN SARAVANAN - minsider



Ahli politik PKR, M.S. Arjunan hari ini mendedahkan beliau didampingi dua lagi wanita — bekas pelajar sebuah kolej swasta — mendakwa menjadi mangsa seksual seorang timbalan menteri dari MIC kira-kira sedekad lalu.

Arjunan, yang mencetuskan kontroversi dengan membuat aduan ke atas Datuk M. Saravanan Sabtu lalu, mendakwa salah seorang mangsa itu menghubunginya semalam manakala seorang lagi hari ini.

“Semalam seorang dan hari ini seorang... jadi setakat ini ada tujuh wanita yang menjadi mangsa dakwaan yang dibuat sebelum ini,” kata beliau pada sidang media di sini hari ini.

Bagaimanapun beliau belum menyerahkan maklumat terbaru itu kepada polis.


woit… TANYA SEMUA ORANG INDIA… SEMUA TAHU MALAON INI ORANG JAHAT…. kah kah kah..woit..PERGI KE BRICKFEILD ATAU SENTUL… PERGI TANYA… kah kah kah.. YANG PELIKNYA HANYA KETUANAN MELAYU TAK TAHU…. kah kah kah..’ YANG PELIKNYA… PASAL APA POLIS TAK TAHU… kah kah kah..woit… MACAM MANA MALAON GANGSTER INI BOLEH ADA KUASA…. kah kah kah

nota:
adalah saravanan pakai ilmu hitam
adakah bomoh giru ji membantu saravanan kah kah kah - TT


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

2 comments:

Anonymous said...

Hello people

I want find an old forum friend.

Maybe you remember if Bleabslubre was some time ago registered user here?

Anonymous said...

Hello people

I am looking for my old pal.

Do you remember if Bleabslubre was some day registered user here?