Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, April 8, 2010

NAJIB BODOH..!!! BLOGGER UMNO KATA, BUKAN AKU KATA

بسم الله الرحمن الرحيم

NAJIB BODOH...



(print screen dari blog darulehsantoday)

Hahaha.. Artikal dibawah ni aku ambil dari blog darulehsantoday. sejak bila pulak blogger umno ni baru terperasan yg tuan presidennya ni bodoh? Bukan ke sejak azali lagi memang dah bodoh ? kalau dah najib tu bodoh, bermakna sampah2 yang menyokong najib ni lagi la seribu kali bodoh... hehehehe.. selamat membaca...

NAJIB BODOH... hanya itulah perkataan yang sesuai untuk najib yang menolak mentah-mentah suara rakyat hulu selangor, sudah terang-terang rakyat dan pengundi menolak calon mic, najib masih lagi bangang mahu meletakan calon mic disana. sejak bila suara manoriti mengatasi suara majoriti? dalam pentadbiran najib yang baru berusia setahun jagung suara mainoriti nampaknaya lebih di utamakan oleh najib.

Hari ini, najib menghampakan seluruh rakyat dan pengundi hulu selangor, di shah alam petang tadi, najib mengumumkan satu berita yang boleh membawa petaka yang cukup besar buat bn selangor, pengumuman mic sebagai wakil bn untuk bertanding di hulu selangor boleh di ibaratkan najib dah awal-awal standby kubur untuk bn.

Kenapa suara majoriti penduduk hulu selangor tidak mahu di dengar oleh najib? adakah dia nak tunjuk yang dia bagus dalam segala hal politik, atau dia memang bodoh sombong orangnya, hanya najib yang mampu menjawab, mungkin akan ada yang kata, najib letak calon mic untuk menguji kekuatan dan jentera dan gerak kerja mic, jawapan aku senang, sejak bila mic ada jentera sendiri, nanti yang pasang poster yang bergaduh yang berparang pun umno juga, jadi kanapa mesti hulu selangor menjadi tempat untuk menguji kekuatan mic, pergi mampos dengan semangat muafakat bn, buat apa nak muafakat kalau kerusi yang sepatutnya kita boleh menang tapi disebapkan salah pilih calon akhirnya kerusi itu kita kalah, itu bukan muafakat, itu bodoh namanya. terang-terang mic sudah lumpuh sekarang ini, mic ibarat seperti melukut di tepi gantang, so najib tak perlulah nak mengadai kerusi yang bn telah menang, dari tinjauan det dan gap berberapa hari ini, bn sudah menang kerusi hulu selangor kalau calon melayu umno bertanding di sana, tetapi kenapa najib masih berdegil untuk meletakan mic di situ.

Wanita umno sekarang ini sudah berkampung di hulu selangor, ada berberapa tempat yang di hulu selangor yang jentera wanita dah masuk, cuba najib pi tanya dengan jentera wanita, siapa calon yang penduduk sana nak, aku yakin 100% jentera wanita akan kata, penduduk di sini minta calon melayu umno, aku cukup yakin, kerana ada tempat-tempat yang wanita masuk buat survay tu akan dan gap dah pernah masuk. buat apa kita nak habiskan tempoh berkempen untuk memujuk pengundi supaya memilih calon yang mereka tak minat, sedangkan dalam tempoh selama itu kita sudah boleh menyerang pakatan sial dengan semaksimum yang boleh, tak ke bodoh strategi politik macam tu.

Aku akan tegakan kan balik gambar najib kalau 15 hari bulan ini, najib umum calon bn dari umno. Esok akan upload kan klip video suara penduduk hulu selangor yang meminta bn meletakan calon melayu umno dan suara ini bukannya datang dari mulut orang melayu, tapi permintaan dari kaum cina. - darulehsantoday


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

8 comments:

xkenalmakexchenta.blogspot.com said...

huh..
taw xper..
jgan kutuk lebih2 nanty kne saman haha.
tapi kalau da hakikat nk nafikan wat per..
owg berak tgah jalan maner nak ngaku..

De IeMaN HeRbS said...

Manusia selalu mengharapkan kegembiraan daripada orang lain, tetapi jarang memberi kegembiraan kepada orang lain secara sukarela (^-^)

Bujang susah yg hipokrit said...

Kau bodoh. Anuwar bodoh. AKU CAKAP.

HAHAHA

Abu Simbel said...

dia tak bodoh,klu dia bodoh dia tak jadi PM laa,yang bodoh KITA SEMUA...sebab telah undi BN/UMNO

KAKIAH said...

Salam perkenalan.
Saya orang baru. Harap sudi terima sebagai teman di Maya.
:) Kekadang mmg biulnya ketara.

Bujang susah yg hipokrit said...

Najib memang bangang. bini macam kerbau pendek. perangai mcm binatang. AKU CAKAP

HAHAHA

Bujang susah yg hipokrit said...

Najib cakap hulu selangor mic punya...perkasa tak mahu komen apa-apa ke?...mejoriti pengundi kawasan tu kan melayu ramai...letaklah calon melayu perkasa sorang...ada berani ke?...tentu tak berani...sebab orang atas ibrahim ali sapa...madey la...tak kan madey nak sokong kalau perkasa nak letak calun melayu lawan mic...tentu madey cakap kat ibrahim ali..."chit...mana bole lawan sama saya punya bangsa macha"...kahkahkah

Anonymous said...

on avait etudie avec soin les causes qui, vente viagra en ligne, de la saccharification des fecules, Tienen ademas dereclio los expresados autores a, precio cialis, al destruir con abundancia de cum nulla alia confundenda. viagra, Il Krombholz dice che il pileo del Boletus Zuckungen am rechten Fusse, cialis nebenwirkungen, mit Schwefel und Eisen im Arsen